Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Skrivet av ailiiin: Noooo, Klaine, Darlin & Dina ftw! ♥ Klaine, Kurtbasitan, Darlin & Dina. Du är så gullig! ♥ 20 okt, 2012 21:05 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av ailiiin: Noooo, Klaine, Darlin & Dina ftw! ♥ Klaine, Kurtbasitan, Darlin & Dina. Du är så gullig! ♥ Nääääääää, de utom Kurtbastian.. Du är! ♥ 20 okt, 2012 21:59 |
|
Miskel
Elev |
When she is like:
![]() I'm like: ![]() And then I do this: ![]() ![]() And then my friends are like: ![]() ... but then I remember that she's still in a wheelchair.... and I'm like this: ![]() .... sååå det var min dag. fast... Spoiler: Tryck här för att visa!
20 okt, 2012 22:03 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Miskel: When she is like: ![]() I'm like: ![]() And then I do this: ![]() ![]() And then my friends are like: ![]() ... but then I remember that she's still in a wheelchair.... and I'm like this: ![]() .... sååå det var min dag. fast... Spoiler: Tryck här för att visa! This is me.. Basically! xD 20 okt, 2012 22:11 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Miskel: When she is like: ![]() I'm like: ![]() And then I do this: ![]() ![]() And then my friends are like: ![]() ... but then I remember that she's still in a wheelchair.... and I'm like this: ![]() .... sååå det var min dag. fast... Spoiler: Tryck här för att visa! This is me.. Basically! xD Haha, samma här, fast när jag är gleekig så är mina vänner lite med åt det här hållet: ![]() ![]() ![]() ![]() Då känner jag lite som... SUCESS! ![]()
20 okt, 2012 22:20 |
|
MizzNina
Elev |
OH MY GOSH!
Säsong 3 avsnitt 20. Jag dör. Jag tror inte jag garvat så hårt åt en teveserie innan.... Är det förresten bara jag som tycker det är ologiskt att dem inte möter Vocal Adrenalin i Regionals längre? Och att både New Direction och Vocal Adrenalin kan medverka i Nationals? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 okt, 2012 06:59 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av MizzNina: OH MY GOSH! Säsong 3 avsnitt 20. Jag dör. Jag tror inte jag garvat så hårt åt en teveserie innan.... Är det förresten bara jag som tycker det är ologiskt att dem inte möter Vocal Adrenalin i Regionals längre? Och att både New Direction och Vocal Adrenalin kan medverka i Nationals? Regionals är en lottning av vilka man får möta
21 okt, 2012 08:54 |
|
APELSiiN
Elev |
21 okt, 2012 10:02 |
|
scarhead
Lärare |
21 okt, 2012 11:05 |
|
Ginny00
Elev |
Mugglisgleeks, ni som är bättre upplysta än mig; Hur många avsnitt har visats av säsong 4 på Tv11? Och vilken tid sänds nästa på onsdag?
21 okt, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen