Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
18 feb, 2012 19:48 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Absolut inte
(Och ja, den är bra) PUM spelar tennis? 18 feb, 2012 19:49 |
|
LunaLovegood1
Elev |
18 feb, 2012 19:52 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Njae, men jag skulle svimmat av glädje.
PUM gillar Gred och Forge. 18 feb, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Japp.
PUM har sett en film med Ralph Fiennes som inte är Harry Potter? 18 feb, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Nope.
Jag tror att personen under mig gillar bananer! 18 feb, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Japp xD
PUM äter choklad? 18 feb, 2012 21:03 |
|
Miss Black
Elev |
18 feb, 2012 21:14 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Japp, 3 ggr =)
PUM har snedlugg till höger! speech! 18 feb, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Of course I have!
PUM har glasögon för att se ut som en hipster? 18 feb, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen