Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( Neej vem är deet? Ska vi kontakta manglis?
15 feb, 2017 21:15 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: Glad alla ♥ dag till alla er därute!! Idag tycker jag att vi ska fira ALL sorts kärlek! Kärlek till vänner, kärlek till tjejer, kärlek till killar, kärlek till icke-binära och såklart den viktiga kärleken till maaat ♥♥ Och den starka kärlek vi alla känner till vår fina Ellis. Love u♥ 15 feb, 2017 21:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( Vänta vem? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( Va! Vem är det?? Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Emmi: Neeej, försvinn inte! Vem är det jag ska mosa?! Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( Neej vem är deet? Ska vi kontakta manglis? Denne beter sig väldift obehagligt mot mig och gör en massa creepyga saker mot mig. Den som slickade anonymt skrev saker precis som den skriver och jag kan inte tro annat än att den är här nu så jag ska ligga lågt med att skriva saker. Men jag kommer vara inne lite och mata drakar och typ skicka ngot via ugglaa tills det har gått en stund nu..
16 feb, 2017 15:27 |
|
Borttagen
|
Emmi det trollet som skicka den där anonyma dvärgen hoppas jag slutar! Det är så dumt att det trollet skriver saker dumma saker och allt det den skrev är säkert inte sant. Om den var anonymt så slår jag vad om att det trollet inte står upp för det h*n sa. Hoppas du mår bättre snart!♥
16 feb, 2017 15:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Jag har hittat en prao-plats! Det är på min gamla skola och jag var där ca tio minuter för att ordna några papper och två kände igen mig...
Och med hjälp av N (den enda från klassen som går i min nuvarande skola. Alltså det var bara vi från klassen som började där) kom jag ihåg namnet på en av de xD ![]()
16 feb, 2017 16:04 |
|
GinnyGranger
Elev |
Jag har 1 prov och 2 förhör imorn...
16 feb, 2017 20:33 |
|
Siggan 09
Elev |
“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 16 feb, 2017 21:51 |
|
Missy The Timelady
Elev |
När man får sudd i sitt hår, ingen hjälp, en springer runt en stol i mitten av klassrummet och man inte har fler uppgifter att göra... Rolig NO *dör över min dator*
![]()
17 feb, 2017 08:49 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: När man får sudd i sitt hår, ingen hjälp, en springer runt en stol i mitten av klassrummet och man inte har fler uppgifter att göra... Rolig NO *dör över min dator* Nooo nooo nooo Dumt sudd
17 feb, 2017 09:04 |
|
Hallonsylt
Elev |
17 feb, 2017 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen