@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Nepflite
Elev |
nu ska en dottern till en kompis till mamma gifta sig med sin tjej och de har bestämt att alla gäster ska ha kläning...ja alla kvinnliga gäster och att till mig och mamma och pappa ska de beställa och betala för det till och med.
Men jag vill välja kläning själv....jag vill inte ha en kläning som jag inte fått välja själv och inte dessutom fått välja färg på den. Och vem säger att jag vill ens gå på brölloppet? Och nej jag har inget emot samkökade par eller samkönade bröllopp men jag är inte vän med hon som ska gifta sig.....hon har svikit mig så många gånger så varför ska jag ens gå? Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 27 jun, 2026 18:38 |
|
Tillan Sato
Elev |
Då tycker jag inte du ska gå överhuvudtaget.
Det finns ingen anledning att göra nått man inte själv vill och spela teater för att göra andra glada. Min biologiska farfar brydde sig inte om mig och när han dog gick jag inte på begravningen. Vad skulle jag dit och göra? Ärligt talat skulle han inte ens ha märkt om jag var där eller inte. Själv ser jag fram mot bröllop på lördag då min bror gifter sig. Det ska bli roligt att gå på. ♥ The Force will be with you, always!
27 jun, 2026 19:04 |
Nepflite
Elev |
Hon har till och med frågade mig idag om jag vill vara brudtärna.
Kläningen de visade mig som de trodde jag skulle passa jätte bra i var faktiskt jätte fin. Jag vill ha den. Men även om jag skulle vara brudtärna så är det ju så att brudtärnan ska fixa festen för bruden innan. Jag kan inte för jag har inte råd Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 27 jun, 2026 19:56 |
|
Tillan Sato
Elev |
27 jun, 2026 20:10 |
Nepflite
Elev |
Möhippan.
Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 27 jun, 2026 20:13 |
|
Tillan Sato
Elev |
Brukar inte den ordnas av kompisarna till bruden och andra kvinnliga släktingar tilllsammas?
Nu har jag varit brudtärna en gång och då var jag tio och alldeles för liten för det ansvaret. Men av de jag känner till är det sånt som de ordnar tillsammans, men det är i min umgängeskrets. Vet inte om det finns några regler på hur det ska gå till. Men om du inte har råd ska du naturligtvis inte göra det. Jag skulle inte ha råd med sånt heller The Force will be with you, always!
27 jun, 2026 20:17 |
Nepflite
Elev |
Jag vil så gärna ha kläningen men tyvärr vet jag inte villken hemsida det var så jag kan inte beställa den privat heller.
Ursäkt om det stavningen är som hej kom och hjälp mig mig. finns en förklaring men uggla gärna om ni vill det. Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 27 jun, 2026 21:13 |
|
Tillan Sato
Elev |
Det är lugnt. Hehe.
Jag har hjärntrötthet efter en skada och det gör att min stavning kan bli gallimatias, ihopblandade ord och en riktigt ordsallad. Telefonen har stavningskontroll och det är till stor hjälp men om jag tittar i min dagbok då jag haft det så går det knappt att läsa ibland. Texten är sne, ibland går en mening över två rader osv. The Force will be with you, always!
27 jun, 2026 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen