Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Nepflite
Elev

Avatar


Okej....förstår dig...jag har inte asma så jag vet ju inte hur det känns men måste vara jobbigt att ha svårt att andas.

Men för mig är det jätte jobbigt att ens sitta på en stol med rak rygg utan sportbh och när jag ev får börja rida i Augusti så funkar inte en sport bh med låg support för ibland tränar vi nedsittning i trav båda med och utan stigbyglar och behöver då en stabil Bh för att de inte ska stutsa upp och ner som stutsbollar.


Och de enda för dem med större byst som jag hittar ser ut som man sytt in en bygelbh i bh och det är jätte fult och sedan vill jag ju inte skicka tillbaka stup i ett och betala frakt hela tiden.

Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt.

26 jun, 2026 18:19

Tillan Sato
Elev

Avatar


Tack, det är väldigt jobbigt. Men jag har mediciner som jag tar regelbundet och som minskar besvären.

Alltså, det där med bygelBH som är jättestora ser ut som underdelen av sputniken jag hängt upp i råttburen som mina råttor bor i.
Menar inte att förolämpa någon eller såra, men det ser ut som något jag har i buren som mina råttor bor i.

Hoppas du hittar något innan augusti.

The Force will be with you, always! https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.postimg.cc%2FjjgSCHXz%2Fproxy.png

26 jun, 2026 18:56

Nepflite
Elev

Avatar


Tack, det hoppas jag med.

Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt.

26 jun, 2026 19:04

1 2 3 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.