Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siggan 09
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: Glad alla ♥ dag till alla er därute!! Idag tycker jag att vi ska fira ALL sorts kärlek! Kärlek till vänner, kärlek till tjejer, kärlek till killar, kärlek till icke-binära och såklart den viktiga kärleken till maaat ♥♥ Och till Harry Potter!! “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 14 feb, 2017 16:42 |
|
Alicha black
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: nööööööö den var asfiiiiiin ♥ Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Nope Nope Nope Nope god juuul MEN ASSÅ VEM HAR SKICKAT ALLA AWESOMIGA DJÄJAR AAH??? Help jag gråter OXH dör Okej... Jag fick två annonyma så det är inget stort problem (även om jag vill veta) xD Din var fiiin Taack ♥ Jag fick 4 anonyma...dmmskksksdn Nej min var dålig *gömmer mig under en kudde* Men din var bra :3 Haha jag var anonym xD Men blök! Jag var säker på att du inte var anonym xD Sorry Men vad du än skickade så var det nog amazing :3 Hehehehehehe ja det kanske det var
14 feb, 2017 17:12 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: nööööööö den var asfiiiiiin ♥ Skrivet av Alicha black: Skrivet av Missy The Timelady: Skrivet av Alicha black: Nope Nope Nope Nope god juuul MEN ASSÅ VEM HAR SKICKAT ALLA AWESOMIGA DJÄJAR AAH??? Help jag gråter OXH dör Okej... Jag fick två annonyma så det är inget stort problem (även om jag vill veta) xD Din var fiiin Taack ♥ Jag fick 4 anonyma...dmmskksksdn Nej min var dålig *gömmer mig under en kudde* Men din var bra :3 Haha jag var anonym xD Men blök! Jag var säker på att du inte var anonym xD Sorry Men vad du än skickade så var det nog amazing :3 Tror jag skickade en till dig Var det något med Skype så var det jag 14 feb, 2017 19:13 |
|
Emmi
Prefekt |
Säkert 70% av mian dvärgar var ju anonyma.. Men tusaen tack till alla er som skickade! Var 100 på att jag skulle får kanske 2 men men=)
14 feb, 2017 19:56 |
|
Siggan 09
Elev |
Hemkunskapen är ända lektionen som vi får ha våra mobiler.
“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 15 feb, 2017 11:50 |
|
Emmi
Prefekt |
Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;(
15 feb, 2017 15:43 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( Vänta vem? 15 feb, 2017 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( Va! Vem är det?? 15 feb, 2017 17:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Holytail: Hej folk jag är 14 år idag GRATTIS DARLIN IM SORRY IM LATE BUT I HOPE YOU HAD A GREAT DAY ♥♥♥ HOPPAS ATT DU HADE PÅ DIG GRÖNA NOPPRIGA STRUMPOR BC DE GER TUR LY♥ 15 feb, 2017 20:10 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Emmi: Neeej, försvinn inte! Vem är det jag ska mosa?!Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;( aaaaaa 15 feb, 2017 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen