Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skuggklanen

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

1 2 3 ... 3003 3004 3005 ... 3169 3170 3171
Användare Inlägg
Siggan 09
Elev

Avatar


Skrivet av Ellaravenclaw:
Glad alla ♥ dag till alla er därute!! Idag tycker jag att vi ska fira ALL sorts kärlek! Kärlek till vänner, kärlek till tjejer, kärlek till killar, kärlek till icke-binära och såklart den viktiga kärleken till maaat ♥♥

Och till Harry Potter!!

“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey

14 feb, 2017 16:42

Alicha black
Elev

Avatar


Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
God jul

Jag tror du tagit lite fel...?

Nope Nope Nope Nope god juuul

MEN ASSÅ VEM HAR SKICKAT ALLA AWESOMIGA DJÄJAR AAH??? Help jag gråter OXH dör

Okej...

Jag fick två annonyma så det är inget stort problem (även om jag vill veta) xD

Din var fiiin Taack ♥
Jag fick 4 anonyma...dmmskksksdn

Nej min var dålig *gömmer mig under en kudde* Men din var bra :3
nööööööö den var asfiiiiiin ♥

Haha jag var anonym xD

Men blök! Jag var säker på att du inte var anonym xD Sorry
Men vad du än skickade så var det nog amazing :3

Hehehehehehe ja det kanske det var

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F256b4ec38e75dba38a34d4c217ed7484%2Ftumblr_oge40w8o6F1ve4daoo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F7c922bed362a95f4a2caff926df42579%2Ftumblr_ohkzq01stX1st65czo1_500.gif

14 feb, 2017 17:12

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
Skrivet av Missy The Timelady:
Skrivet av Alicha black:
God jul

Jag tror du tagit lite fel...?

Nope Nope Nope Nope god juuul

MEN ASSÅ VEM HAR SKICKAT ALLA AWESOMIGA DJÄJAR AAH??? Help jag gråter OXH dör

Okej...

Jag fick två annonyma så det är inget stort problem (även om jag vill veta) xD

Din var fiiin Taack ♥
Jag fick 4 anonyma...dmmskksksdn

Nej min var dålig *gömmer mig under en kudde* Men din var bra :3
nööööööö den var asfiiiiiin ♥

Haha jag var anonym xD

Men blök! Jag var säker på att du inte var anonym xD Sorry
Men vad du än skickade så var det nog amazing :3

Tror jag skickade en till dig

Var det något med Skype så var det jag

14 feb, 2017 19:13

Emmi
Prefekt

Avatar


Säkert 70% av mian dvärgar var ju anonyma.. Men tusaen tack till alla er som skickade! Var 100 på att jag skulle får kanske 2 men men=)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

14 feb, 2017 19:56

Siggan 09
Elev

Avatar


Hemkunskapen är ända lektionen som vi får ha våra mobiler. Yay!

“We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey

15 feb, 2017 11:50

Emmi
Prefekt

Avatar


Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

15 feb, 2017 15:43

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;(

Vänta vem?

15 feb, 2017 17:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emmi:
Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;(

Va! Vem är det??

15 feb, 2017 17:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Holytail:
Hej folk jag är 14 år idag

GRATTIS DARLIN IM SORRY IM LATE BUT I HOPE YOU HAD A GREAT DAY ♥♥♥

HOPPAS ATT DU HADE PÅ DIG GRÖNA NOPPRIGA STRUMPOR BC DE GER TUR LY♥

15 feb, 2017 20:10

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Trodde jag var safe här.. Tror jag kommer tvingas vara lite mindre aktiv här, en som är völdigt creepy mot mig verkar ha sökt fram denna sida.. Skit ;(
Neeej, försvinn inte! Vem är det jag ska mosa?!

aaaaaa

15 feb, 2017 20:34

1 2 3 ... 3003 3004 3005 ... 3169 3170 3171

Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen

Du får inte svara på den här tråden.