@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Kattbjörn
Prefekt |
Fast det var inte det jag frågade.
Varför tror du att folk här på mugglis tror att du ljuger? Har inte sett någon som skrivit det i den här tråden. 25 jun, 2026 20:59 |
|
Nepflite
Elev |
Tack men jag har gått igenom varje bh på stadium och de enda som jag ev kan ha ser ut som sportbh där man sytt in en vanlig bh med byglar och sådana kan jag inte ha.
de andra som jag såg har största storleken XL och de med större storlek säljs via partner och de kan inte personalen på stadium beställa hem åt dig. Och jag jag beställer inte BH själv eftersom jag är trött på att bråka fakturatjänsten och betala för att skicka tillbaka saker och ting. Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 25 jun, 2026 21:05 |
Kattbjörn
Prefekt |
Så tråkigt att du inte hittar någon du är nöjd med! Måste vara jättejobbigt.
25 jun, 2026 21:11 |
|
Nepflite
Elev |
Mina arbetsledare säger att jag är för kräsen.
men det tycker inte jag. För det enda jag vill är att ha en Bh som jag inte behöver fixa till bh banden hela tiden....som också sitter bekvämt och ser till att dem inte stutsar som en stutsboll i aktivtiteter där man hoppar upp och ner. Är det fel att kräva det? inte enligt mig ialla falll. Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 25 jun, 2026 21:15 |
Kattbjörn
Prefekt |
Det är inte fel att ha önskemål om hur plagg ska sitta och kännas.
25 jun, 2026 21:21 |
|
Nepflite
Elev |
Fast det är inte önskemål, det är krav som faktiskt inte borde vara omöjligt för en butik.
och den enda sportbh på stadium som finns i 3XXXL den har har jag till och med provat i 4XL och den sport bh var båda för liten och för stor samtidigt. och vet ni varför den var för stor och för liten. Jo....under bysten var den för liten....tyget under Bh där räckte inte ens kanten på tyget ner till det platta nedanför bysten. Och där den går vid armhålorna...ja där stack den ut flera cm från huden och den ska ju ligga mo huden även där så där skulle jag snarare säga att den var för stor. Och det var en sådan här modelll fast i 4XL då. https://www.stadium.se/sport/lopning/loparklader/241816101/rohnisch.w-kay-sports-bra-s.black-black Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 25 jun, 2026 21:23 |
Kattbjörn
Prefekt |
Du får ta upp det med den som är butikschef.
25 jun, 2026 21:31 |
|
Nepflite
Elev |
jag har gjort det flera gånger men denne verkar tro att sportbh inte är för oss med större byst eller är överviktiga+
Jo det är det visst....jag har provat ha vanliga bh med bygel...men vet ni vad som händer. Oavsett storlek oavsett modell på de vanliga bh så hoppar mina ut ur den varje gång jag lutar mig framåt och det vill jag inte. Dessutom så ska jag ev få börja rida igen i Augusti och i ridning måste jag ha en sportbh med hög support. Så jag har bara fram till slutet på Augusti att hitta en. Jag skulle gärna se att folk slutar igga mig och kommenterar det jag skriver på ett snällt sätt. 25 jun, 2026 21:35 |
Kattbjörn
Prefekt |
Det var ju synd. Hoppas du hittar någon snart!
25 jun, 2026 21:39 |
|
Cruz767
Elev |
Jag vill inte må så här kan säga en sak som är det viktigt för att det ska bli bra det är mitt självförtroende och motivation till att få ordning på mitt liv som inte är som det ska nu igen.
Saknar dig älskade pappa. Du finns för alltid i mitt hjärta. 25 jun, 2026 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen