@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Medi
Elev |
Jag hade boendestöd i dag och det var vår platschef som var hos mig. Jag och hon kommer SÅ bra överens. Så det börjar med att jag "torterar" henne med kaffe och den svåra uppgiften att äta tårta. (Jag behöver få bort den och känner att jag kan lika gärna dela med mig) sen städade vi.
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 22 jun, 2026 16:30 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Minihäst: lilla kafferosteriet i malmöe!!! dock osäker hur det är med uttag där men bra bord för plugg om dt inte är smockfulltheeej har ni tips på pluggvänliga fik eller platser (ej skolan) i Malmö/Lund?♥♥ 22 jun, 2026 17:41 |
|
Mintygirl89
Elev |
Minihäst, jag bor inte i Malmö/Lund, men jag skulle kanske tipsa om bibliotek om ni har kafé där. Tänk vad mysigt med en kopp et, eller iste, medan man pluggar. ♥
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
22 jun, 2026 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen