Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hallonsylt
Elev |
Jag missade sida 3000!! Dx xD
Fast jag är inte aktiv alls på Mugglis, så jag förtjänar ish inte att vara med xO 11 feb, 2017 22:45 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: Jag missade sida 3000!! Dx xD Fast jag är inte aktiv alls på Mugglis, så jag förtjänar ish inte att vara med xO Same tbh xD "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 11 feb, 2017 22:55 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Hallonsylt: Jag missade sida 3000!! Dx xD Fast jag är inte aktiv alls på Mugglis, så jag förtjänar ish inte att vara med xO Same tbh xD Hah xD Btw, din profilbild e goals 11 feb, 2017 23:06 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Hallonsylt: Tänkte precis skriva det, den är azum. Sluta vara så perfekt hela tideeeeen. DxSkrivet av illusionofcool: Skrivet av Hallonsylt: Jag missade sida 3000!! Dx xD Fast jag är inte aktiv alls på Mugglis, så jag förtjänar ish inte att vara med xO Same tbh xD Hah xD Btw, din profilbild e goals aaaaaa 11 feb, 2017 23:32 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Hallonsylt: Tänkte precis skriva det, den är azum. Sluta vara så perfekt hela tideeeeen. Dx Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Hallonsylt: Jag missade sida 3000!! Dx xD Fast jag är inte aktiv alls på Mugglis, så jag förtjänar ish inte att vara med xO Same tbh xD Hah xD Btw, din profilbild e goals Taaaaaaaack♥ (((Men honestly den är inte lika azum som en planet och diskmedel xD))) "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 11 feb, 2017 23:42 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Det är bilden på diskmedel som Phil svarade någon på twitter med efter TATINOF i Stockholm xD Så obviosly var jag tvungen att faceswapa med den.Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Hallonsylt: Tänkte precis skriva det, den är azum. Sluta vara så perfekt hela tideeeeen. Dx Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Hallonsylt: Jag missade sida 3000!! Dx xD Fast jag är inte aktiv alls på Mugglis, så jag förtjänar ish inte att vara med xO Same tbh xD Hah xD Btw, din profilbild e goals Taaaaaaaack♥ (((Men honestly den är inte lika azum som en planet och diskmedel xD))) aaaaaa 12 feb, 2017 00:58 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Asså jag tycker att vi diskriminerar alla "vanliga" sidor. Sidorna finns här för oss och vi får skriva på dem. Sedan så får vissa sidor mycket mer uppmärksamhet än andra sidor, vilket jag tycker är orättvist! Så hurra för ALLA sidor!!
#allpagesmatter #allasidorspelarroll 12 feb, 2017 09:25 |
|
Hallonsylt
Elev |
Skrivet av Ellaravenclaw: Asså jag tycker att vi diskriminerar alla "vanliga" sidor. Sidorna finns här för oss och vi får skriva på dem. Sedan så får vissa sidor mycket mer uppmärksamhet än andra sidor, vilket jag tycker är orättvist! Så hurra för ALLA sidor!! #allpagesmatter #allasidorspelarroll Stoppa sidförtrycket! #AllPagesMatter 12 feb, 2017 09:39 |
|
Emmi
Prefekt |
12 feb, 2017 13:47 |
|
Siggan 09
Elev |
Jag måste bara säga en sak;
JAG E TRÖTT!!!! “We can’t have him assassinated... I suppose” Lady Violet - Downton Abbey 13 feb, 2017 01:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen