@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Jag sökte nyss in till en provfilming av Cirkeln, som kommer ut på film 2013. Förmodligen kommer jag att få en provfilmning. Är grymt taggad! Vem vet, ni kanske får se mig på stora duken? (Nä, tror aldrig att jag skulle gå vidare. Men man kan alltid drömma..) åh va kul, lycka till har själv sökt till en annan film tidigare i veckan 11 nov, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Jag sökte nyss in till en provfilming av Cirkeln, som kommer ut på film 2013. Förmodligen kommer jag att få en provfilmning. Är grymt taggad! Vem vet, ni kanske får se mig på stora duken? (Nä, tror aldrig att jag skulle gå vidare. Men man kan alltid drömma..) Har också sökt^^ trots att jag är född 92, hehehehe. Men jag skrev att jag ofta får höra att jag ser yngre ut än vad jag är. Håller tummarna! 11 nov, 2011 22:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
JA jag sitter här ensam i mitt rum och mimar till HSM-soundtracket. Jag kan det fortfarande utantill.
![]()
11 nov, 2011 22:59 |
|
scarhead
Lärare |
11 nov, 2011 23:02 |
|
GinnyOlivia
Elev |
11 nov, 2011 23:04 |
|
cannedcorn
Elev |
JAG MED! Det skulle vara grymt att spela Mino. Fast jag liknar inte henne alls. Så tror att det är större chans att jag blir castad som Anna-Karin x) (tror fortfarande inte att jag blir castad, men ah.) Skrivet av Borttagen: Oh, vilken film? :3Skrivet av cannedcorn: Jag sökte nyss in till en provfilming av Cirkeln, som kommer ut på film 2013. Förmodligen kommer jag att få en provfilmning. Är grymt taggad! Vem vet, ni kanske får se mig på stora duken? (Nä, tror aldrig att jag skulle gå vidare. Men man kan alltid drömma..) åh va kul, lycka till har själv sökt till en annan film tidigare i veckan Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Jag sökte nyss in till en provfilming av Cirkeln, som kommer ut på film 2013. Förmodligen kommer jag att få en provfilmning. Är grymt taggad! Vem vet, ni kanske får se mig på stora duken? (Nä, tror aldrig att jag skulle gå vidare. Men man kan alltid drömma..) Har också sökt^^ trots att jag är född 92, hehehehe. Men jag skrev att jag ofta får höra att jag ser yngre ut än vad jag är. Håller tummarna! Har du fått mejlet där det står vilka datum och platser castingen kommer vara på? c:
11 nov, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
^Hmm jag tror det! Om du menar det där man skullle fylla i namn, födelseår, ort osv?
11 nov, 2011 23:06 |
|
cannedcorn
Elev |
11 nov, 2011 23:08 |
|
GinnyOlivia
Elev |
11 nov, 2011 23:08 |
|
Borttagen
|
Jag har pepparkaksdeg under naglarna. owo
11 nov, 2011 23:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen