Draco<3 Hermione?? [SV]
Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
awesome!
hoppas du mår bättre snart♥ Kärlek till alla! 18 jan, 2012 17:31 |
|
Borttagen
|
Känner mig tvugen för att jag älskar min kusin
Läs hennes nya ff Victoria's liv. Hon är ny på mugglis och jag hoppas att alla ska ta hand om henne och vara lika gulliga som ni är mot mig 18 jan, 2012 17:43 |
|
Freja
Elev |
Bra ♥
Everything is Dramione and nothing hurts. 18 jan, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
^ 18 jan, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Lika awsome som vanligt!!
18 jan, 2012 18:32 |
|
mican00
Elev |
18 jan, 2012 18:44 |
|
Ginny.T
Elev |
superb!!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 18 jan, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
CASS:
Dagen efter gick jag på alla lektioner och fick höra av många att de var glada at tjag var tillbaka. - Cassandra? jag frös fast. Det var just den där rösten jag INTE ville höra just nu.. Jag tittade på Linnea som nickade. - Hon vill inte snacka med dig! - jag pratade inte med dig Willson! Linnea suckade. - Men snälla låt henne vara i fred.. Jag hörde Alex sucka. - Snälla Willson gå! Linnea tittade på mig. Jag tänkte några sekunder och nickade sedan sakta. Linnea lämnade oss och satte sig vid ett bord 2 m bort. Alex sjönk ner på hennes stol och försökte få ögonkontakt! - Cass, jag är SÅ ledsen. Jag svarade inte så han fortsatt: - jag vet att jag är en idiot. Att allt är mitt fel och så. Jag vet inte varför jag kysste henne.. Det saknades något i vårt förhållande och jag har äntligen fattat vad! Vi umgås för lite här på slottet. Du går i SLytherin , jag i Gryffindor. Vi har vänner på varsitt håll som hatar varandra.... Jag ryckte till och fräste: - Mina vänner hatar inte dina vänner! De hatar dig just nu! Alex nickade sakta. - Skönt att höra din röst igen. Jag ryckte på axlarna och reste mig upp. - Var det något mer? Eftersom Alex inte svarade gick jag bara iväg och lämnade honom där. Jag orkade inte höra på hans ursäkter just nu.. Mera? 18 jan, 2012 20:46 |
|
Bombarda
Elev |
oooh bra
Kärlek till alla! 18 jan, 2012 20:53 |
|
jessipotter
Elev |
Super bra !!!
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 18 jan, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen