Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
Det har inte jag heller. Inte medvetet i alla fall...
Jag har aldrig läst en bok på något annat språk en engelska eller svenska. Min bokblogg
6 apr, 2014 12:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag har försökt läsa en på franska en gång. Det gick inte så bra >.<
Jag har aldrig ätit någon annan smak på pringles än de vanliga salta och de med sourcream & onion. ![]()
6 apr, 2014 13:31 |
|
Boba
Elev |
Det har jag. c:
Jag har aldrig varit i Jämtland. 6 apr, 2014 13:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Inte jag heller.
Jag har aldrig gillat fjortisar jag är jättecoolig älska mig plz 6 apr, 2014 13:35 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag tror inte det >.< I så fall var jag väldigt liten.
Jag har aldrig förstått varför de delar upp barnavdelningarna i pojk- och flickkläder... ![]()
6 apr, 2014 13:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Det har jag.... För att de är dumma i huvudet
Jag har aldrig haft kortklippt hår jag är jättecoolig älska mig plz 6 apr, 2014 13:37 |
|
Ithrenniel
Elev |
6 apr, 2014 13:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Många gånger.
Jag har aldrig haft hår ner till midjan jag är jättecoolig älska mig plz 6 apr, 2014 14:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
6 apr, 2014 14:11 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig sett sista Harry Potter-filmen 6 apr, 2014 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen