Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Jag har inte ens sett klart första än.. XDSkrivet av Borttagen: Skrivet av APELSiiN: oh.. då har jag mycket att titta på Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Avsnitt^^ För varje avsnitt är vär typ en timma? Skrivet av Borttagen: Delar? Säsonger eller avsnitt? sanna1324567 - Alltså jag har preciiis börjat titta men jag gillar det redan! ^^ Hur många "delar" finns det egentlign? 22 avsnitt i säsong 1, 22 i säsong 2 och 22 i säsong 3.. 4 än sålänge i säsong 4. Varje avsnitt är runt 40-43 minuter. 70 avsnitt 19 okt, 2012 19:56 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av APELSiiN: oh.. då har jag mycket att titta på Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Avsnitt^^ För varje avsnitt är vär typ en timma? Skrivet av Borttagen: Delar? Säsonger eller avsnitt? sanna1324567 - Alltså jag har preciiis börjat titta men jag gillar det redan! ^^ Hur många "delar" finns det egentlign? 22 avsnitt i säsong 1, 22 i säsong 2 och 22 i säsong 3.. 4 än sålänge i säsong 4. Varje avsnitt är runt 40-43 minuter. 70 avsnitt Haha tack!, jag orkade inte räkna ut det.. orkade inte ens försöka haha ![]()
19 okt, 2012 19:56 |
|
EmahS
Elev |
22+22+22 =66 +4 sen kan det ju tilläggas att jag gillar matte haha
19 okt, 2012 19:57 |
|
ailiiin
Elev |
Stranger, Sebastian kan gå och dö, eheheh.. men Graaaaant :'
19 okt, 2012 19:59 |
|
Stranger
Elev |
KURTBASTIAN IN MY HEART! ♥ 19 okt, 2012 20:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Var/när sänds det i tv?
Har sett säsong 1 på internett, ska just pårja på säsong två, men ändå..:3 19 okt, 2012 20:48 |
|
MissLollo
Elev |
20 okt, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Jag har nästan sett två episoder nu.. ehe :3
20 okt, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
OMG BAL HIHI!
20 okt, 2012 16:57 |
|
ailiiin
Elev |
20 okt, 2012 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen