Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tänker nog välja När det lider mot jul, eftersom jag tycker att den andra är något mer uttjatad. Men egentligen är ingen av dem min julsångsfavorit, även om båda är fina.
Resultat i frågan "Nu tändas tusen juleljus eller När det lider mot jul?": 24-7 till Nu tändas tusen juleljus! Obs! Ny fråga i första inlägget! 22 dec, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Vad är detta? Man kan ju inte välja... Knola blir det. Eller Koläck. Alltså...
BÅDA!!!! Men det blir nog knäck. 22 dec, 2012 11:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-22 kl. 11:50
|
|
Ginny00
Elev |
Knäck!
22 dec, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Knäck!
För kola kan man äta närsomhelst på året, men knäck äter man bara runt jul ♥ 22 dec, 2012 12:32 |
|
reckless
Elev |
Knäck
CharmBlood26477 @ Pottermore 22 dec, 2012 13:50 |
|
LunaLove<3
Elev |
22 dec, 2012 14:15 |
|
LittleButterfly
Elev |
22 dec, 2012 14:53 |
|
IamAK
Elev |
kola
22 dec, 2012 15:00 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Kola ♥
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 22 dec, 2012 15:01 |
|
Godrica
Elev |
Knäck
22 dec, 2012 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen