Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MissFniss: *snyft* Jag har finner inga ord, denna ff är så bra!♥ Tack ♥ 24 okt, 2011 19:36 |
|
felix felicis
Elev |
24 okt, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
24 okt, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
Du skriver så bra, så fint. ♥
24 okt, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
Mer kommer imon efter att jag pluggat och försökt sälja det nedanstående xD Förresten, ingen i Smålands trakterna som skulle vilja köpa kläder ifrån Newbody? (Min klass säljer det nu XD) 24 okt, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack ♥ Mer kommer imon efter att jag pluggat och försökt sälja det nedanstående xD Förresten, ingen i Smålands trakterna som skulle vilja köpa kläder ifrån Newbody? (Min klass säljer det nu XD) Bor i Norrbotten, hehe^^ 24 okt, 2011 21:38 |
|
Andras<3
Elev |
guligt jag börja gråtta
Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året 24 okt, 2011 21:44 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack ♥ Mer kommer imon efter att jag pluggat och försökt sälja det nedanstående xD Förresten, ingen i Smålands trakterna som skulle vilja köpa kläder ifrån Newbody? (Min klass säljer det nu XD) Bor i Norrbotten, hehe^^ Samma här SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 24 okt, 2011 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av grodan-boll: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack ♥ Mer kommer imon efter att jag pluggat och försökt sälja det nedanstående xD Förresten, ingen i Smålands trakterna som skulle vilja köpa kläder ifrån Newbody? (Min klass säljer det nu XD) Bor i Norrbotten, hehe^^ Samma här Gör du? Kul^^ Jag är född i Kiruna men bor i Luleå 24 okt, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
Kapitel 41 - George Weasley
Jag såg Snäckstugan framför mig. Huset som Freddie, min tvillingbror, aldrig fått spendera tid inuti. Ögonen tårades på nytt och dom redan fuktiga kinderna fick ta emot ännu en ny drös av tårar. På skakiga ben gick jag emot dörren, men stannade då jag hörde min bror och Fleurs röster. "Varför lät du honom bo här?" hörde jag Fleur väsa argt. "Han behöver vårt stöd" försvarade min bror Bill mig. "Men kan inte dina föräldrar göra någonting?" fortsatte Fleur. "Dom klarar inte av att se på honom, älskling. De ser Fred, inte George. De ser inte den enda skillnaden som skiljer dom åt. Jag kan inte bara lämna allt ansvar hos dom. Alla bor ju hemma just nu. Sedan plus Hermione och Harry så skulle ingen orka med stämningen" sa Bill, lugnt. Jag gick in genom dörren och fick se min bror krama om sin fru, varsamt. Fleur grät, och var alldeles röd i ansiktet. De upptäckte mig efter en stund, och såg mig stå med röda ögon och ett svagt svagt leende. "Kom så ska jag visa dig vart du ska sova" sa Bill plötsligt, och därmed avbröt den fridfulla tystnaden. Tyst följde jag efter min äldre bror. "Du hörde, eller hur?" frågade Bill, och såg på mig med en ledsam min. Jag nickade. "Ja" viskade jag fram. "Ledsen, Fleur har lite humörsvängningar nu för tiden" ursäktade sig Bill, men jag såg på hans min att han inte var värst ledsam längre, mer stolt. Då fattade jag. "Fleur är...?" mer hann jag inte säga förräns Bill nickade och log svagt. ___________ otroligt kort kapitel, men har tyvärr inte tid med mer 25 okt, 2011 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen