SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag dör hellre en att gå till skolan men de e ju alltid kul att träffa kompisarna xD
8 sep, 2011 10:34 |
|
Danzi
Elev |
Just nu är jag sjuk så jag är inte i skolan, men jag säger bara.. går hellre till skolan än är sjuk..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
8 sep, 2011 10:42 |
|
Youknoowme
Elev |
26 sep, 2011 18:28 |
|
baramin
Elev |
Imorgon och i övermorgon har vi idrott, vilket jag verkligen inte pallar. _Dagen efter_ ska vi iväg och knacka fossiler hela dagen, dagen då vi slutar tidigast. Nu slutar vi typ en och en halv timme senare än vanligt. Dagen efter det har vi gymnasiebesök de första lektionerna, missar svenskan och engelskan(plus min gitarrtid.), som jag tycker om. Kommer tillbaka lagom till en två timmars no-lektion. VEM PLANERAR VÅRA SMÅ UTFLYKTER HELT FREAKAT?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 sep, 2011 18:51 |
|
GodricH
Elev |
säger bara: stackare om du går på natur i min skola haha
måndag: 09.00-16.45 tisdag 08.00-17.00 onsdag. 09.00- 17.00 torsdag 08.00(09.00)-13.00 fredag samma som torsdag 26 sep, 2011 19:11 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag hade studiedag idag och ska ha det imorgon med!!
Just nu kan man bara älska min skola 26 sep, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Sitter och räknar matte och för en gångs skull går det bra!
26 sep, 2011 19:34 |
|
Knizzlare
Elev |
Idag fick vi två läxor, imorgon ska vi ha läxförhör, imorgon ska vi få ett häfte att öva på för vi ska ha prov på fredag eller nåt, och så har jag fiolläxan(/orna) och så var det nåt på dansen vi skulle träna på men det kommer jag inte ihåg vad det var...
Sen idag var vårt sista ämne idrott och vi har idrott mitt ute i skogen, typ...ehehe, och ja, det är, som sagt, sista ämnet och jag måste ju hinna med bussen och det var skitstressigt! BLÄÄÄÄ! Ska verkligen bli skönt med studiedagar nästa vecka! Edit: Just det! Läxa till onsdag också, tyska. ![]()
26 sep, 2011 19:36 |
|
Elley
Elev |
Imorgon har jag KM (kommunmästerskap) i friidrott! Hoppas på en 2a eller 3e plats på 1000 meter, vilket jag brukar kunna klara av ganska lätt ^^ Ska bli sjukt kul i alla fall
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 sep, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
^ Good luck!
26 sep, 2011 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen