Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Ron , Neville , Draco om han var snäll :-) Dom e så sööta
23 september <3 22 aug, 2011 15:41 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra att alla bråkar om Harry, då får jag ha Fred för mig själv Hehehe, önskar att harry var miiiin (på riktigt), även fast han typ är 10 år ädre än mig....XD♥♥♥♥ We never go out of style <3 22 aug, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
James Phelps(Fred Weasley) är faktiskt bara 8 år äldre än mig... Och fyller år DAGEN EFTER MIG! (25 Feb, jag fyller år 24:e) så det är verkligen typ exakt 8 år också
22 aug, 2011 15:48 |
|
Dini99
Elev |
Neville , Ron , Draco !! ♥ Draco är så otroligt snygg :-P ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 22 aug, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Draco eller dean thomas ♥
22 aug, 2011 16:41 |
|
Tarantallegra
Elev |
22 aug, 2011 16:47 |
|
Borttagen
|
Bara jag som inte tycker att Draco är supersnygg? Sure, han ser ju bra ut, men inget som jag dregglar över ^^,
22 aug, 2011 17:38 |
|
emmapotter
Elev |
Harry ^^
Men om Draco var god skulle jag gift mig med honom 22 aug, 2011 20:04 |
|
Jackie
Elev |
NEVILLE IS THA MAN!
22 aug, 2011 20:15 |
|
Dracolina
Elev |
22 aug, 2011 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen