Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
liiiinneaa
Elev |
Vet inte utseende men personlighet e typ luna och hermione
18 aug, 2011 15:03 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
fast det är bra att ha det när man är ung för då behöver man nt betala;p
We never go out of style <3 18 aug, 2011 15:04 |
|
mellanrum
Elev |
18 aug, 2011 15:05 |
|
Borttagen
|
På personlighet så är det Dumbledore och på utseende så är det Ron enligt testen.
18 aug, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
100% Harry & Dumbledore på personligheten och till utseendet var det 100% Ginny Weasley
18 aug, 2011 17:08 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Vad skulle du helt vilja vara: Freds syster elr Freds flickvän??? ( tror redan jag vet svaret på den frågan
We never go out of style <3 18 aug, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
FREDS FLICKVÄN!!! ♥♥ Ingen tvekan här inte ^^,
Du själv då? ;P 18 aug, 2011 17:53 |
|
felix felicis
Elev |
18 aug, 2011 17:54 |
|
Obliviate
Elev |
Är blond, så är nog mest lik Luna fast ändå inte särskilt. För jag har mörkare hår.
Men till beteendet, en blandning av Hermione, Ginny och Luna xP
18 aug, 2011 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av felix felicis: Jag vet inte alls och vill heller inte komma och säga osanna saker. Gör testen ^^, 18 aug, 2011 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen