Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: neeeeeeej! jag fattar vad som har hänt, men tänker inte säga ngt! meeeeer ♥ vilken tur att du inte säger ngt jag skulle kanske bli sur då >:] ♥ haha jag e snäll så jag ska vara tyst vad bra :] då är du ju en liten snälling ^^♥ hihihi (a) jag försöker iaf ^^ ♥ 10 aug, 2011 23:19 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: neeeeeeej! jag fattar vad som har hänt, men tänker inte säga ngt! meeeeer ♥ vilken tur att du inte säger ngt jag skulle kanske bli sur då >:] ♥ haha jag e snäll så jag ska vara tyst vad bra :] då är du ju en liten snälling ^^♥ hihihi (a) jag försöker iaf ^^ ♥ Deet är bra det ♥>.9 10 aug, 2011 23:29 |
|
JuliaE
Elev |
Tack så mycket för alla fina kommentarer! ;D ♥
Och sry alla för att jag inte tog med julbalen men ville inte krångla Kapitel 23 -------------------- Draco gick bara förbi mig jag fattade ingenting och han tittade inte ens på mig. Jag gick fram till honom, han hade satt sig i soffan och läst en bok. -Draco? Hur är det med dig älskling? Jag satte mig oroligt bredvid honom och väntade på svar. -Älskling? Huhu? Jag älskar inte dig, gick du på det? Haha! Draco gav mig en hånful min. Jag kände hur ögonen fylldes av tårar och hur hjärtat brast, det var som en mardröm. -Jaa, gråt du men det blir fortfarande inte bättre för det! Draco hånlog igen och fortsatte läsa. Jag började spring ut med ögonen fyllda av tårarna. Jag sprang och sprang tills jag sjönk ner på en bänk utanför biblioteket, och andades ut och bara lät tårarna komma. -Men Kate! Vad har hänt! Det var Harry som kom springandes mot mig och satte sig bredvid mig. -Kate berätta nu? Harry tittade på mig med olycklig blick. -D-det var *snyft* ett s-skämt! Fick jag ur mig mellan alla snyftningar. -Vadå för något? Han la sin arm om mig och tittade på mig. -Draco han s-sa att det bara var ett s-skämt om att han älskade m-mig, jag kände hur tårarna kom i en ny ström. -Nää? Men herregud! ohh han ska få fan för det här! Jag kände att Harry skakade av ilska och jag tittade lite så smått på honom mellan mina fingrar. Vi pratade en stund då jag hade slutat gråta blev han stum ett tag och det såg ut som om han ville säga nåt men det kom inte fram. -Ehm.. Visste du att det ska vara en liten bal i kväll runt klockan 19:00 här på Hogwarts i stora salen? Harry tittade lite generat på mig och jag log lite lätt. -Nää... Men det är ju nästan inga här på skolan? Jag tittade lite förvirrat på honom och han log igen. -Jo men dom ska komma tillbaka tidigare stod det på en lapp därnere så alla kommer komma tillbaka efter lunch.. Han tittade ner i golvet och jag såg att hans kinder blev röda. -Men vill du gå med mig på balen? Harry sa orden så fort att jag blev lite chockad. -------------------------- Vill ni ha mer ;3 ??
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
10 aug, 2011 23:59 |
|
Borttagen
|
MEEEEEER !!!!!
dumma Draco skriv mer på din underbara ff ♥ ♥ 11 aug, 2011 00:03 |
|
EmilySwann
Elev |
Taskigt Draco, men då är ju han iaf ledig nu då (a) som vanligt, du äger!
MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ? 11 aug, 2011 00:04 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: MEEEEEER !!!!! dumma Draco skriv mer på din underbara ff ♥ ♥ Aww.. tack ;D Jaa visst var han dum D:! </3
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
11 aug, 2011 00:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: MEEEEEER !!!!! dumma Draco skriv mer på din underbara ff ♥ ♥ Aww.. tack ;D Jaa visst var han dum D:! </3 ja jätte dum 11 aug, 2011 00:06 |
|
JuliaE
Elev |
11 aug, 2011 00:06 |
|
EmilySwann
Elev |
för snart är han min MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ? 11 aug, 2011 00:08 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: MEEEEEER !!!!! dumma Draco skriv mer på din underbara ff ♥ ♥ Aww.. tack ;D Jaa visst var han dum D:! </3 ja jätte dum hahaha Förlåt D: dummadumma Draco >:[ meeeeeeer ^^ 11 aug, 2011 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen