Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Det är det bästa som finns! Jag hoppade in i allt och var värsta framfusig samma dag som jag blev medlem. Ångrar det inte alls då jag har fått jättebra respons på det jag har skrivit. Har även fått en del nya vänner! Just go for it girl! Ja, det är roligt, finns så många trevliga människor här så! Min tumblr!
3 aug, 2011 02:23 |
|
expelliarmus
Elev |
3 aug, 2011 02:24 |
|
Amandan
Elev |
3 aug, 2011 02:27 |
|
Borttagen
|
Godmorgon!
3 aug, 2011 08:51 |
|
Borttagen
|
Moooorning!
Har sovit typ fyra timmar, och jag är en människa med stort sömnbehov. Orka ._. 3 aug, 2011 10:05 |
|
Amandan
Elev |
Mooorning! *sticka tandborste i örat*
Samma här. Var tvungen att gå upp tidigt, blev bara 4 timmar för mig med. Min tumblr!
3 aug, 2011 10:07 |
|
whirlwinds
Elev |
moooooorning. ; )))))
HAR INTE GÅTT OCH LAGT MIG ÄN, anledning: tittade på asbra filmer och glömde bort tiden och ansåg det inte vettigt att gå och lägga mig klockan nio på morgonen, eftersom att jag då skulle sova bort precis hela dagen. är inte ens trött. kommer bli kul att börja skolan om två veckor när jag är såhär alltså, yay
3 aug, 2011 11:44 |
|
hyperion
Elev |
Jag skulle gjort som du vendela, jag gick och la mig nio, förväntade mig att pappa skulle väcka mig vid typ 12 men näh... sov till fem..
![]()
4 aug, 2011 00:20 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av whirlwinds: moooooorning. ; ))))) HAR INTE GÅTT OCH LAGT MIG ÄN, anledning: tittade på asbra filmer och glömde bort tiden och ansåg det inte vettigt att gå och lägga mig klockan nio på morgonen, eftersom att jag då skulle sova bort precis hela dagen. är inte ens trött. kommer bli kul att börja skolan om två veckor när jag är såhär alltså, yay Uuuh...just det, eh, skolan börjar snart, dags att börja gå och lägga sig tidigt kanske...jag borde nog sova nu, men, det gör jag inte så... Hej på er som är inloggade nu! Vad gör ni? ![]()
4 aug, 2011 02:54 |
|
whirlwinds
Elev |
HEHE... kul också att jag utvecklat någon slags fobi för att somna innan det blir ljust... har en känsla av att jag kommer vara typ som en levande död de första två veckorna av skolan, innan jag kanske klarat av att komma tillbaka till en någorlunda vettig dygnsrytm igen. :$
jag gör... ingenting! ok, jag hänger här och lyssnar på hp-soundtracket och har precis målat lite.
4 aug, 2011 02:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen