Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

1 2 3 ... 29 30 31 ... 41 42 43
Användare Inlägg
LWLM
Elev

Avatar


mer ^^

"But i am the chosen one" SMASH!

10 aug, 2011 12:40

Borttagen

Avatar


mera

10 aug, 2011 12:50

djurgalen_99
Elev

Avatar


snääääälla, mer!!!

E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM??

10 aug, 2011 19:11

Borttagen

Avatar


Kapitel 42

Harry sjönk ner på golvet, han hade inga krafter att resa sig upp hela kroppen gjorde ont.
- Få ut Potter och Dumbeldore här ifrån deras liv är viktigast. Hörde Harry någon säga, men han kände inte igen rösten, han samlade sig och reste sig upp.
- Jag ska strida precis som alla andra. Sa Harry fast han hade ont kastade han förbannelser åt alla håll som inte var fullt med folk som inte var dödsätare.
- Harry du måste här ifrån. Sa en röst och Harry vände sig om och såg på Draco, som hade en reva över kinden.
- Draco jag kan inte dra här ifrån, jag måste vara med och slås.
- Var inte dum Harry, följ med Dumbeldore så lovar jag att vi ses när allt är över. Sa Draco och kollade in i Harrys ögon, Draco ville verkligen inte att Harry skulle komma till skada.
Harry bet sig i läppen och kysste Draco mjukt.
- Jag älskar dig. Viskade han innan han med hjälp av Remus lämnade stora salen med Dumbeldore.

Harrys och Dumbeldores synvinkel
Harry slog upp ögonen, och såg att han och Dumbeldore hade hamnat på grimaldiplan nr 12. Harry kände sig nästan illa mående, han ville tillbaka till Hogwarts men han viste att han inte kunde han hade lovat Draco.
Han satte sig ner i en soffa och la ansiktet i händerna och hoppades för allt i världen att alla hans vänner skulle klara sig, det skulle han inte klara av.
- Här Harry du ser ut att behöva en honungsöl. Harry kollade upp på Dumbeldore, och tog i mot flaskan och suckade.
- Sir, hur tror ni att det går för dom på skolan? Sa han och kände att han bara ville prata med någon om det, och tja då fick det ju bli Dumbeldore för det var ju ingen annan där han kunde fråga.
- Jag vet inte Harry, men jag hoppas verkligen att dom klarar det. Sa Dumbeldore lugnt och satte sig bredvid Harry i soffan
Harry tog en liten klunk av sin honungsöl och hoppades till 100% att Draco och dom andra fortfarande levde i striden på hogwarts

10 aug, 2011 19:51

djurgalen_99
Elev

Avatar


hi hi, int direkt likt femman & sexan, men super!!!

E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM??

10 aug, 2011 19:58

emmamalfoy
Elev

Avatar


Åh jätte bra

:3......

10 aug, 2011 20:04

mine
Elev

Avatar


Meeer

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

10 aug, 2011 21:57

Lolo1337
Elev

Avatar


Skrivet av djurgalen_99:
hi hi, int direkt likt femman & sexan, men super!!!

det är det jag gillar mest med den

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

10 aug, 2011 22:30

Bombarda
Elev

Avatar


meeeer!

Kärlek till alla!

11 aug, 2011 11:23

Nevill
Elev

Avatar


MER

11 aug, 2011 11:35

1 2 3 ... 29 30 31 ... 41 42 43

Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]

Du får inte svara på den här tråden.