Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
"åh han bråkar alltid med sig själv" sa Moonfier och suckade lite grann.
28 okt, 2015 15:55
|
|
Borttagen
|
" Ja stup i kvarten om onödiga saker " sa Neah och log lite.
28 okt, 2015 15:58
|
|
Borttagen
|
Moonfier suckade lite grann.
"ska vi gå ut och äta ikväll bara vi tjejer?" frågade Moonfier som kände att de behövde komma ut lite.
28 okt, 2015 15:59
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi " sa Malou och log
" gärna " sa Neah och log.
28 okt, 2015 16:14
|
|
Borttagen
|
"bra ska vi även gå på stan en stund?" frågade Moonfier
28 okt, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi " sa Neah som gillade att gå ut på stan
" Så länge vi inte går in i en parmfymaffär så är jag glad " sa Malou som var lite känslig mot parmfym.
28 okt, 2015 16:18
|
|
Borttagen
|
"åh såna affärer luktar för mycket" sa Moonfier med en suck.
28 okt, 2015 16:19
|
|
Borttagen
|
" Ja av för mycket olika parfymer " sa Neah.
28 okt, 2015 16:20
|
|
Borttagen
|
"ska vi gå då?" frågade Moonfier och reste sig upp.
28 okt, 2015 16:21
|
|
Borttagen
|
Neah och Malou reste sig och gick ut ur Malous rum.
28 okt, 2015 16:24
|
Du får inte svara på den här tråden.