[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag satt tyst hela lektionen och när den tog slut gick jag långsamt ut i korridoren.
26 okt, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
Vi hann precis i tid till lektionen. Hela tiden hörde jag viskningarna om Dova och Draco.
28 okt, 2015 19:33
|
|
Borttagen
|
Jag gick hastigt igenom korridoren när jag kände en hand på min axel.
"Dova? Mår du bra?" frågade personen.
28 okt, 2015 20:31
|
|
Borttagen
|
"Kan ni inte bara lägga av?" Frågade jag argt.
29 okt, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
"Ja. Fint." sa jag utan att se efter vem jag pratade med, och fortsatte gå genom korridoren.
29 okt, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
De började skratta och håna Dova.
29 okt, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
"Dova." sa personen och stannade mig, och vände på mig.
Draco.
Min ögon tårades och jag kände mig så hjälplös och dålig så att jag nästan inte kunde andas.
"Jag hör vad de säger. Jag ser att de säger. Men vet du vad det värsta är? Jag är kär i dig. Och det gör bara hela saken värre." sa jag och rusade iväg, gråtandes, och med brustet hjärta.
29 okt, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
"HÅLL TYST!" Skrek jag och Feliz i kör
30 okt, 2015 08:16
|
|
Borttagen
|
"DOVA!" skrek han efter mig.
Men jag fortsatte bara att springa, tittade inte ens tillbaka.
30 okt, 2015 09:56
|
|
Borttagen
|
"Nu är lektionen slut " Sade Sprout plötsligt.
30 okt, 2015 19:05
|
Du får inte svara på den här tråden.