D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
"Hey, det kommer bli okej" sa jag medans jag gav henne en kram. " vi bo-borde gå till rektorn" sa jag tyst till henne.
20 sep, 2015 20:42 |
|
Borttagen
|
Jag nickade. Det var kanske bäst så.
20 sep, 2015 20:45 |
|
Shadow of hope
Elev |
20 sep, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag tar hans hand, den är bekväm att hålla i.
-Vänner? -Vänner. Vi log svagt mot varandra. -Och du tack. För allt besvär. -Inga problem. Svarar han snällt. 20 sep, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag var så arg. Jag rusade in i pojkarnas sovsal och la mig under täcket. Jag kramade om min kudde och grät. Jag ville bara försvinna.
20 sep, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte hur jag kände. Visst, det Draco sa var kanske sant men det var väl ändå inte mitt fel... Eller? Det ända jag ville var att bli sams med Draco men han kan inte ens vara i samma rum som mig utan att bete sig som om jag är besmittad av pesten...
20 sep, 2015 21:20 |
|
Alicha black
Elev |
stämningen är dyster. Vad vad med alla egentligen? Jag kände mig illa till mods och allt var jobbigt. Mina vänner var ledsna och det smittade av sig på mig. Allt var förändrat. jag visste var det var med Hermione men hade det inte löst sig?
20 sep, 2015 22:21 |
|
Borttagen
|
Jag hade fått en vän, en vän från Slytherin! Inte bästisar, men skit i det, tänkte jag och huvudet exploderade av glädje.
21 sep, 2015 07:18 |
|
Borttagen
|
Efter ett tag somnade jag och drömde väldigt konstiga drömmar.
21 sep, 2015 15:46 |
|
Borttagen
|
Jag tror Hermione gråter jag går fram till henne, hoppas hon inte blir arg för att jag lyssnade...
21 sep, 2015 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen