Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Caroline började att laga köttgryta.
Tewo suckade men han accepterade att han fick skylla sig själv lite grann.
14 sep, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
Caleb vaknade 20 minuter senare han satte sig upp och gäspade.
14 sep, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
Caroline fortsatte med maten & var snart klar med den.
"Caleb maten är klar" ropade Caroline. Hon suckade & hoppades att Caleb hade fått tillbaka minnet.
14 sep, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
" Kommer " sa Caleb och kom ner för trappan han mins nu Tewo men inte vad som hände i labbet.
" Hej Tewo " sa Caleb.
14 sep, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
Tewo suckade lite grann.
"Hej " sa Han lite lågt.
Caroline tog av riset från spisen & hällde gryttan i en stor skål.
"Det är bara att ta" sa Caroline & log.
14 sep, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
Caleb tog lite mat och satte sig tyst och började äta han suckade och kände sig förvirrad.
14 sep, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
"Tewo vill du ha?"frågade CAroline lite nyfiket & såg mot honom. Tewo skakade på huvudet.
"Jag äter bara fisk & Vegetariskt" sa Tewo med en suck
14 sep, 2015 17:25
|
|
Borttagen
|
Caleb försökte minnas vad som hände i labbet vilket var svårt att göra. Han suckade och drack en klunk mjölk.
14 sep, 2015 17:27
|
|
Borttagen
|
"Det finns sushi i kylskåpet om du vill ha" sa Caroline.
Tewo öppnade Kylskåpet & såg sig omkring när han hörde att det fanns sushi.
14 sep, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
" Caroline vad hände i labbet?? jag kommer inte ihåg det " sa Caleb
14 sep, 2015 17:30
|
Du får inte svara på den här tråden.