Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 29 30 31 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Caroline började att laga köttgryta.
Tewo suckade men han accepterade att han fick skylla sig själv lite grann.

14 sep, 2015 17:12

Borttagen

Avatar


Caleb vaknade 20 minuter senare han satte sig upp och gäspade.

14 sep, 2015 17:15

Borttagen

Avatar


Caroline fortsatte med maten & var snart klar med den.
"Caleb maten är klar" ropade Caroline. Hon suckade & hoppades att Caleb hade fått tillbaka minnet.

14 sep, 2015 17:16

Borttagen

Avatar


" Kommer " sa Caleb och kom ner för trappan han mins nu Tewo men inte vad som hände i labbet.
" Hej Tewo " sa Caleb.

14 sep, 2015 17:18

Borttagen

Avatar


Tewo suckade lite grann.
"Hej " sa Han lite lågt.
Caroline tog av riset från spisen & hällde gryttan i en stor skål.
"Det är bara att ta" sa Caroline & log.

14 sep, 2015 17:20

Borttagen

Avatar


Caleb tog lite mat och satte sig tyst och började äta han suckade och kände sig förvirrad.

14 sep, 2015 17:24

Borttagen

Avatar


"Tewo vill du ha?"frågade CAroline lite nyfiket & såg mot honom. Tewo skakade på huvudet.
"Jag äter bara fisk & Vegetariskt" sa Tewo med en suck

14 sep, 2015 17:25

Borttagen

Avatar


Caleb försökte minnas vad som hände i labbet vilket var svårt att göra. Han suckade och drack en klunk mjölk.

14 sep, 2015 17:27

Borttagen

Avatar


"Det finns sushi i kylskåpet om du vill ha" sa Caroline.
Tewo öppnade Kylskåpet & såg sig omkring när han hörde att det fanns sushi.

14 sep, 2015 17:28

Borttagen

Avatar


" Caroline vad hände i labbet?? jag kommer inte ihåg det " sa Caleb

14 sep, 2015 17:30

1 2 3 ... 29 30 31 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.