Den mystiska klockan (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den mystiska klockan (prs)
|
Borttagen
|
"Då går vi tillbaka" sa Danny. Han gillade den planen väldigt mycket.
"Kommer du med oss?" frågade Zuha & såg mot den Splixsonen som de nyss hade hjälpt.
"Visst...jag är Phich" sa Splixsonen & log lite tacksamt.
Danny, Jeith, Stokor , Zuha & Phich sprang tillbaka mot skeppet.
8 sep, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
Zarae och Diana sprang till skeppet.
Trolod log då han var klar med helikoptern han fixade med sprayflaskorna så de skulle spruta när han tröck på en knapp.
8 sep, 2015 21:16
|
|
Borttagen
|
Ylphion kom dit & såg frågandes på Trolod.
Bara någon minut efter honom kom Danny,Zuha, Stokor,Jeith & Phich.
8 sep, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
Zarae och Diana kom in i skeppet.
och nu kommer det att bli frågor tänkte Trolod med en suck.
8 sep, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
"Så um vad är planen nu?" frågade Danny lite osäkert.
8 sep, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
" Jo att jag nu kommer spruta pulvret över dom med hjälp av helikoptern och på det sättet befria dom " sa Trolod Diana studerade helikoptern.
8 sep, 2015 21:28
|
|
Borttagen
|
"Det låter som en bra ide tycker jag" sa Zuha glatt.
"vi behöver att alla vara berädda på strid. Fas tycker att ni Splixsoner ska stanna kvar på skeppet" sa Stokor.
"låter bra för mig då jag kan ta hand om min bror" sa Zuha & log lite grann.
"Jag skyddar skeppet medans ni är borta" sa Jeith
8 sep, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
" Då är vi redo " sa Zarae
" Jag vet inte om jag kommer orka strida min magi är helt utsliten " sa Diana som kände sig helt utmattad.
8 sep, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
"Stanna kvar du också så sköter vi resten" sa Stokor & gick ut ur skeppet. Danny följde med ut då han skulle göra sig redo för strid.
8 sep, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
Zarae följde efter Trolod satte igång helikoptern och flög efter han skulle spruta så fort han såg några sploxorner.
8 sep, 2015 22:41
|
Du får inte svara på den här tråden.