Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 29 30 31 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Visst då säger vi så! Oj måste nog gå av nu" säger jag när jag märker att vi har åkt en hållplats för långt.

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 00:22

Borttagen

Avatar


Gwen
"Oj. Jaa," säger jag och skrattar till.

15 aug, 2015 00:23

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag står som vanligt vid skåpen. Manuset låg i men den var bara halvfärdig. Jag läste första sidan, den här skulle bli bra.

15 aug, 2015 09:20

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Jag och Gwen går ut från bussen, och springer sedan hela vägen till skolan. "Tror du att vi klarar att springa till skolan innan peanutt butter jelly tar slut?" Jag viftar med mobilen, sätter på Spotify. Vi börjar springa. När halva låten har gått är vi framme. Jag går fram till skåpet och ser några av mina klasskamrater. "Hej!"

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 09:31

Borttagen

Avatar


Will
Jag klädde snabbt på mig och åt sedan en snabb macka. Sedan gick jag ut och tog buss 9 mot skolan.

15 aug, 2015 09:32

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
"Nähä!" Vad trevliga dom var! (Inte...) Jag tar upp mobilen, och messar Will. "Hej! Jag undrar verkligen hur du ser ut! Kommer du idag?"

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 09:35

Borttagen

Avatar


Will
Japp, jag är precis vid skolan nu! Skriver jag till Kayla.

15 aug, 2015 09:36

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

Jag stod vid skået och fick se Gwen och nån ny tjej komma upp.
”Hej Gwen! Jag heter Jossan” sade jag och sträckte fram handen till den nya tjejen.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

15 aug, 2015 09:45

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag kollar en snabb sak på mobilen och stängde av ljudet. Jag hör Jossan hälsa till någon, konstigt var inte alla här igår?

15 aug, 2015 09:53

Kaylin
Elev

Avatar


(Jag antar att jag är den nya tjejen?...)
Kayla
"Försök att kännaigen mig!" Skriver jag till Will. Jossan kommer fram. Hon sträcker fram handen och säger "hej jag heter Jossan" som om hon inte har sett mig förut. "Hej Jossan! Jag heter Kayla... Minns du mig igår? Jag sa hej, och du sa att min halsduk var snygg."

Go Fuck yourself you damn cereal

15 aug, 2015 09:53

1 2 3 ... 29 30 31 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.