Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Will
"Vill du spela något spel?" Frågade jag Elli 30 jul, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Elli
" Gärna!" Sade jag. 30 jul, 2015 21:02 |
|
Borttagen
|
Pappa
jag hadde bränt hela ansiktet när jag kvävde elden och så så jag hade ett halvt ansikte brännblåser och halva sot och rök..... Sedan gick jag och satte mig runt bordet. 30 jul, 2015 21:03 |
|
Borttagen
|
Priim~
Jag gick in till mamma igen. "Det brann i köket" 30 jul, 2015 21:03 |
|
Borttagen
|
Will
"Sällskapsspel eller datorspel?" Frågade jag glatt Elli. 30 jul, 2015 21:03 |
|
Borttagen
|
Elli
" Datorspel. " Sade jag busigt. 30 jul, 2015 21:04 |
|
queenmalfoy
Elev |
30 jul, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
Will
"Okej, men vilket?" Frågade jag Elli 30 jul, 2015 21:06
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-30 kl. 21:06
|
|
Borttagen
|
pappa
>när jag kom upp så frågade mamma om hon kunde göra nögot åt brännblosorna och så.... 30 jul, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
Priim~
Jag går upp och läg ge r mig. "Godnatt!!!!!" 30 jul, 2015 21:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen