the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Garm såg på Natacha
" Hur mår ni min vän? " frågade Garm vänligt och såg på Natacha.
25 jul, 2015 23:41
|
|
Borttagen
|
" inge bra alls" sa Natasha med en hackig röst. Hon lyckades ta sig till sit rum & la sig på sängen. Allt bl3v suddigt & hon svimmade av.
26 jul, 2015 08:49
|
|
Borttagen
|
" Du kanske borde .... vila dig " sa Garm han han inte säga det sista förens Natacha svimmade av.
26 jul, 2015 14:38
|
|
Borttagen
|
Natasha sov djupt på sängen. Hon skulle inte vakna på ett tag.
26 jul, 2015 14:40
|
|
Borttagen
|
Elias log såklart amuletten måste finnas i ett utav tornen tänkte han men frågan var vilket. Han reste sig och var på väg ut på gården för att få en bra bild av slottet och för att lättare kunna hitta rätt torn.
26 jul, 2015 14:42
|
|
Borttagen
|
Teddy såg mot himmeln.
" ser ut att bli regn." Mumlade Teddy
26 jul, 2015 14:49
|
|
Borttagen
|
Elias ställde sig så han kunde se hela slottet han såg på kartan och sen på slottet igen.
" Hm andra tornet från höger " sa Elias lågt till sig själv.
26 jul, 2015 14:50
|
|
Borttagen
|
Teddy såg mot Elias.
" vad gör du ?" Frågade Teddy nyfiket.
26 jul, 2015 15:01
|
|
Borttagen
|
Elias vek snabbt ihop kartan han hade ju ingen aning om hur han skulle förklara det här.
" Eh inget " sa Elias nervöst då han inte var så bra på att ljuga.
26 jul, 2015 15:03
|
|
Borttagen
|
" vad gör du?" Frågade Teddy igen med en mycket allvarlig ton.
Det syntes på Teddy att han ville veta nu.
26 jul, 2015 15:05
|
Du får inte svara på den här tråden.