Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
" Hej " sa Yukio deppigt han kastade ett till kärleks brev i pappers korgen.
5 apr, 2015 23:49
|
|
Borttagen
|
"Vad äre?" frågade Sally trött och tittade på honom.
6 apr, 2015 09:50
|
|
Borttagen
|
" Inget förutom att kärlek är jobbigt " s Yuki
6 apr, 2015 11:25
|
|
Borttagen
|
"Aha." sa Sally. "Tycker du?" frågade hon och tittade på brevet han hade fått.
6 apr, 2015 11:28
|
|
Borttagen
|
" Ja när folk ber en att bli ihop med en och säger att jag kommer bli lycklig " sa Yuki med en suck.
6 apr, 2015 11:30
|
|
Borttagen
|
"Aha." sa Sally och ryckte på axlarna. "Är det inte kul att veta att folk faktiskt gillar dig?"
6 apr, 2015 11:32
|
|
Borttagen
|
" Jo men nu börjar det på riktigt gå överstyr om man inte kan gå hem utan att känna sig förföljd " sa Yuki.
6 apr, 2015 13:34
|
|
Borttagen
|
"Ah, på så vis.." sa Sally tyst.
6 apr, 2015 13:35
|
|
Borttagen
|
" Ja " sa Yuki och tog upp sin mobil.
6 apr, 2015 13:36
|
|
Borttagen
|
Sally suckade tyst.
"Har du alltid varit så populär?" frågade hon.
6 apr, 2015 17:14
|
Du får inte svara på den här tråden.