Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
- Jag stannar här, grät jag.
Jag släppte hans hand och kollade på honom.
21 sep, 2014 09:34
|
|
Borttagen
|
Less kollade på honom. "Okej, jag komer snart." sa hon tyst och gav honom en puss åp pannan och reste sig tyst upp och gick tyst och stängde dörren och gick iväg till läkaren och kanckade på och mannen öppnade. "kungen har lämnat livet." sa hon och mannen nickar och tog sina saker och går tyst med henne tillbaka. "Prinsen måste stiga upp på tronen snart." sa hovläkaren och Lessi nickar. "han e inte redo direkt efter sorgen ge ohonm 2 dagar." Sa hon tyst och läkaren nickar gillande och de kom tilbkaa till rummet och Lessi gick tyst till Fleix och la tyst en hand på hans axel. "kom, vi lämnar dem nu. Din far är i trygga händer och med dig i ditt minne och hjärta." Sa hon tyst i hans öra och räkte hoonm sin hand
21 sep, 2014 09:37
|
|
Borttagen
|
Jag tog hennes hand och gick ut från rummet.
21 sep, 2014 09:38
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte lite och stängde tyst dörren efter dem och kollade snabbt på Felix. "du måste ta tronen snart det vet du." Sa hon lugnt och kollade på honom. Hon stannar snart och tog tyst och ställde sig fram hönöm ocoh tog tysthans både händer i sina händer, hon viste barnet kommer röra sig för hon kände det, hon tog tyst hans både händer och la de på magen och precis sparkar barnet igen så han skulle känna det. "Det kände din far innan." sa hon och log emot hoonm, hon ville bara se ett glatt leende men det skulle bli svårt då han var säkert knäckt
21 sep, 2014 09:42
|
|
Borttagen
|
- Han dog lycklig, sa jag tyst och torkade tårarna.
Jag drog henne till mig.
- Jag vet att jag måste det med ge mig 1-2 dagar att få sörja min far, sa jag tyst.
Tårarna kom igen.
21 sep, 2014 09:45
|
|
Borttagen
|
Lessi la sina arma om honom och tänkte. "jag har bet dem ge dig 2 dagar." sa hon tyst i hans öra. "du måste få sörja inte gå upp på tronen i sorg." sa hon tyst till honom och rörde hans hår i nacken försitkigt, "Och din far skulle nogi nte viljat du går oluckligt." S ahon i hans öra
21 sep, 2014 09:46
|
|
Borttagen
|
Jag log svagt.
- Lessi jag vill vara ifred, sa jag gråtandes.
21 sep, 2014 09:48
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte. "okej går och tärrar mn bror lite." sa hon till honom och gav hnom en pss på halsen och släppte ohonm. "du fonner mig med joel eller i rummet." Sa hon och gick tyst emot Joels håll, han hade hittat många rum som han ofta gömde sig i då han visste de ville vara ifred, hon tänkte lite grann och kolade rakt fram tyst, hon kände bara det gjorde ont att täka på hur sorgsen Felix var
21 sep, 2014 09:50
|
|
Borttagen
|
Jag gick till vårat rum och låste dörren efter mig.
Jag satt mig ner i fönstret och låt tårarna rinna.
21 sep, 2014 09:52
|
|
Borttagen
|
Lessi var med Joel snart och pratade lite och gick igenom slottet bara för att, hon mötte ibland på några tjänsterflickor som nickade ett hej och hon lig bara hej, hon suckarl ite, hon kände sig nersstämd bara för att hon visste hennes älksade var det
21 sep, 2014 09:57
|
Du får inte svara på den här tråden.