The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
"Jag vet inte..." började Kevin. "Men jag tror det är bäst om du hoppar över London." Jag tittade på Julia. Hon kunde inte åka till London i det här tillståndet.
25 aug, 2014 15:30
|
|
Borttagen
|
- Jag måste åka jag kan inte missa den här chansen, sa jag upprört.
- Snälla rara söta låt mig få åka, sa jag och gjorde hundögon.
25 aug, 2014 17:24
|
|
Borttagen
|
"Om du måste åka så", suckade Kevin. Jag tittade glatt på Julia.
"Fast bara om doktorn säger om du får", sa han sedan.
27 aug, 2014 10:33
|
|
Borttagen
|
- Jag kommer aldrig få åka till London, sa jag och sjönk ner i soffan.
Jag gömde ansiktet i händerna och grät.
- Det här är min stora chans att äntligen lyckas med det jag vill , grät jag.
27 aug, 2014 14:43
|
|
Borttagen
|
"Ska jag ringa doktorn?" frågade Ogge. Jag nickade.
"Då ringer jag väl", sa han och ringde.
30 aug, 2014 15:24
|
|
Borttagen
|
Jag grät och Kevin försökte trösta mig.
30 aug, 2014 15:25
|
|
Borttagen
|
Ogge pratade ett litet tag och jag tittade spänt på. Omar tryckte till lite i min hand och jag kände mig lugn igen. Ogge lade på.
6 sep, 2014 10:55
|
|
Borttagen
|
Jag kollade gråtandes upp på Ogge.
- Vad sa han? Frågade jag tyst.
6 sep, 2014 10:56
|
|
Borttagen
|
"Han sa..." började Ogge. Jag drog efter andan. "Han sa att du får åka men att du måste ha medicin med dig."
6 sep, 2014 10:57
|
|
Borttagen
|
Jag kastade mig om halsen på Ogge.
- Jag älskar dig, sa jag och kysste honom.
6 sep, 2014 10:58
|
Du får inte svara på den här tråden.