Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 29 30 31 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jag vet inte..." började Kevin. "Men jag tror det är bäst om du hoppar över London." Jag tittade på Julia. Hon kunde inte åka till London i det här tillståndet.

25 aug, 2014 15:30

Borttagen

Avatar


- Jag måste åka jag kan inte missa den här chansen, sa jag upprört.
- Snälla rara söta låt mig få åka, sa jag och gjorde hundögon.

25 aug, 2014 17:24

Borttagen

Avatar


"Om du måste åka så", suckade Kevin. Jag tittade glatt på Julia.
"Fast bara om doktorn säger om du får", sa han sedan.

27 aug, 2014 10:33

Borttagen

Avatar


- Jag kommer aldrig få åka till London, sa jag och sjönk ner i soffan.
Jag gömde ansiktet i händerna och grät.
- Det här är min stora chans att äntligen lyckas med det jag vill , grät jag.

27 aug, 2014 14:43

Borttagen

Avatar


"Ska jag ringa doktorn?" frågade Ogge. Jag nickade.
"Då ringer jag väl", sa han och ringde.

30 aug, 2014 15:24

Borttagen

Avatar


Jag grät och Kevin försökte trösta mig.

30 aug, 2014 15:25

Borttagen

Avatar


Ogge pratade ett litet tag och jag tittade spänt på. Omar tryckte till lite i min hand och jag kände mig lugn igen. Ogge lade på.

6 sep, 2014 10:55

Borttagen

Avatar


Jag kollade gråtandes upp på Ogge.
- Vad sa han? Frågade jag tyst.

6 sep, 2014 10:56

Borttagen

Avatar


"Han sa..." började Ogge. Jag drog efter andan. "Han sa att du får åka men att du måste ha medicin med dig."

6 sep, 2014 10:57

Borttagen

Avatar


Jag kastade mig om halsen på Ogge.
- Jag älskar dig, sa jag och kysste honom.

6 sep, 2014 10:58

1 2 3 ... 29 30 31 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.