Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Knizzlare: Jättejättejättebra! Meeeeer! Hittade bara två små stavfel: plaserade stavas placerade (tror jag, för när jag googlar på plasera kommer det upp massa som stavat så, men det finns inga synonymer till det, vilket det finns till placera, äsch, det kanske finns två stavningar det stavas placera, kollade i ordbok xD så onödigt, jag vet...) känndes stavas kändes Haha egentligen vet jag att det heter placerade ( eller stavas) men jag skrev allt så snabbt jag bara kunde. Aha, okej Men det var jättebra ändå, när kommer det mer? ![]()
24 jun, 2011 14:10 |
|
Borttagen
|
Jätte bra
24 jun, 2011 16:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Knizzlare: Jaa du. Det vet jag faktiskt inte s:
24 jun, 2011 16:39 |
|
Knizzlare
Elev |
24 jun, 2011 16:55 |
|
Minidjuret
Elev |
Hehe, men det var väl bra att jag skrev ganska långt?
24 jun, 2011 20:10 |
|
Knizzlare
Elev |
24 jun, 2011 20:25 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Jaa, jättebra! Men det är så spännande, jag vill läsa om mötet med Dumbledore ju! ^^ Vad händer om jag säger att det är slut? 24 jun, 2011 20:33 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Knizzlare: Jaa, jättebra! Men det är så spännande, jag vill läsa om mötet med Dumbledore ju! ^^ Vad händer om jag säger att det är slut? Slut!? Slut?!?!?! Då skulle mitt liv vara slut! :O Nej ![]()
24 jun, 2011 20:44 |
|
Borttagen
|
det skulle väl ingen? vi vill ha mer!!
25 jun, 2011 12:40 |
|
Borttagen
|
Fortsätt. Den är bra.
25 jun, 2011 12:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen