Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
När Alex vaknar nästa dag kastar han en dimmig blick på klockan och ser att han försovit sig. Han spärrar upp ögonen och klär snabbt på sig nya kläder. Han rusar ner till köket där Selena sitter och äter sin frukost segt.
"Varför väckte du inte mig?!" säger han stressat medan hon bara ler.
"Du sov så sött" säger hon retsamt. Alex himlar med ögonen. Han sätter ett äpple i munnen medan han sätter på sig strumporna.
23 maj, 2014 16:20
|
|
Borttagen
|
Saga vaknade tidigt nästa dag, den här gången bestämde hon sig för att klä upp sig. Hon sminkade sig ordentligt och tog på sig en tajt klänning, hon lockade håret och log mot sig själv i spegeln. Inga finnar, ingenting som var fel! Hon log brett och la en lock bakom örat, sen gick hon ner i hallen och tog på sig sin gamla skinnjacka, sina converse och la sin handväska över armen, sen gick hon iväg.
13 jun, 2014 23:23
|
|
Borttagen
|
Alex får sällskap i hallen av Selena. Fast hon tog det lugnt, medan Alex stressade som en galen person och nästan inte ens hade tid för att andas. Ändå hinner hon ut före... Hur?! Läskig människa...
"Vänta på mig!" ropar han efter henne och kastar sin väska över sin axel innan han springer ut. Selena går i normal takt, så Alex hinner snabbt ikapp.
"Varför är du så lugn?!" sägar han högt och stirrar på henne.
"Vadå, har vi bråttom?" flinar hon.
"ARHHGGG!" Han skyndar snabbare mot skolan.
14 jun, 2014 14:46
|
Du får inte svara på den här tråden.