PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kitto
Elev |
Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. 26 apr, 2014 22:36 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av kitto: Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. Bra idé ![]()
26 apr, 2014 22:36 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. Bra idé Så de får typ.. vet inte x) 26 apr, 2014 22:37 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. Bra idé Så de får typ.. vet inte x) Straffkommendering? ![]()
26 apr, 2014 22:38 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. Bra idé Så de får typ.. vet inte x) Straffkommendering? I form utav...? 26 apr, 2014 22:38 |
|
Anne Potter
Elev |
26 apr, 2014 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. Bra idé Så de får typ.. vet inte x) Straffkommendering? I form utav...? HOS UMBRIDGE (men nej) 26 apr, 2014 22:39 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. Bra idé Så de får typ.. vet inte x) Straffkommendering? I form utav...? HOS UMBRIDGE (men nej) Putsa katt-tallrikarna? 26 apr, 2014 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kitto: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av kitto: Haha, helst inte.. Har aldrig förstått mig på honom (eller riktigt tyckt om honom) så jag har svårt att sätta mig in i den rollen. Men vi kan hoppa över den delen och bara komma fram till vad de fick för straff.. Bra idé Så de får typ.. vet inte x) Straffkommendering? I form utav...? HOS UMBRIDGE (men nej) Putsa katt-tallrikarna? xD 26 apr, 2014 22:40 |
|
Anne Potter
Elev |
26 apr, 2014 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen