Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Den "ingenalls"iges bror."
31 jan, 2014 16:30
|
|
Borttagen
|
"Och... Hur har du en relation till honom?"
Frågade jag och visste inte riktigt om jag ville höra svaret.
31 jan, 2014 17:51
|
|
Borttagen
|
"Nej, vi träffades häromdan." Förklarade jag sanningsenligt.
31 jan, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
"Okej..."
Mumlade jag en aning misstänksamt.
"Så det här är hans hus?"
Frågade jag.
-Diego-
Jag kände Shantels spår inifrån mitt rum och öppnade dörren och gick in och stängde bakom mig.
31 jan, 2014 21:23
|
|
Borttagen
|
"Japp." Jag log mot honom och kröp upp i hans knä efter några minuters tänkande som på gamla dar.
Han knä hade inte förändrats, blivit lite hårdare kanske, men inte mer.
Jag gillade honom...men Diego då?
Det verkade som om jag gillade Will mest, men jag hade väldigt svårt för kärlek....
-Shantel-
Jag log mot Diego.
"Hej.... Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är ledsen, kanske? För det är jag." Jag mg ett sorgset leende mot honom igen.
31 jan, 2014 22:47
|
|
Borttagen
|
-Will-
Jag la armarna om Bree.
-Diego-
"Va?"
Frågade jag förvirrat.
31 jan, 2014 22:53
|
|
Borttagen
|
-Bree-
"Jag har verkligen saknat dig. Det var absolut inget skämt!" Mumlade jag och strök undan en hårtest som fallit ner över Wills panna.
-Shantel-
"Bree och... Eh... Den där killen, Will. Dom verkar eh... Gilla varandra.
Och jag såg vad du tyckte om Bree..."
31 jan, 2014 23:00
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag ryckte likgiltigt på axlarna.
"Jag orkar inte bry mig. Hon gillar vem hon gillar. Det finns andra i världen."
Muttrade jag och sjönk ner på sängen.
31 jan, 2014 23:26
|
|
Borttagen
|
Jag klappade honom på axeln.
2 feb, 2014 15:52
|
|
Borttagen
|
Jag reste mig igen.
"Ska du med ut?"
Frågade jag.
2 feb, 2014 15:55
|
Du får inte svara på den här tråden.