Prs(Elinthemagicwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicwitch)
|
Borttagen
|
Lei andades ut lättat. "Hej!" log hon svagt och lutade sig mot honom.
23 jan, 2014 23:15
|
|
Borttagen
|
" Hej.. jag måste berätta en sak för dig, sa han tyst.
23 jan, 2014 23:35
|
|
Borttagen
|
24 jan, 2014 00:56
|
|
Borttagen
|
" Sagoberättaren var på skeppet. Det var hon som hjälpte oss till roddbåten, men sen ville hon inte följa med tillbaka, sa Texas tyst.
24 jan, 2014 10:04
|
|
Borttagen
|
"Men de är långt ute på havet! Vi måste hjälpa dem, alla människorna! Jag måste tillbaka Texas, jag åker dit även om du inte följer med!"
24 jan, 2014 10:08
|
|
Borttagen
|
" Lei, det är försent, dem är döda! Sagoberättaren är borta för längesen.. hon sa att hon skulle söka efter sin dotter, sa Han
24 jan, 2014 10:13
|
|
Borttagen
|
"Men jag måste Texas! Jag bryr mig inte om att alla är där, jag känner att jag måste dit, förstår du! Följ med om du vill, stanna om du vill, jag åker vilket som!"
24 jan, 2014 10:15
|
|
Borttagen
|
" Lei, du måste vila! jag vill inte att du blir skadad!, sa Texas högt.
Han kramade hårdare runt hennes hand.
" Jag älskar dig, mumlade han ohörbart
24 jan, 2014 10:18
|
|
Borttagen
|
"Jag tänker ta mig tillbaka!" fräste Lei,uppenbart sur över att Texas inte verkade förstå allvaret i saken. Hon började gå.
24 jan, 2014 10:26
|
|
Borttagen
|
Texas tog tag i hennes arm.
" Lei!! fattar du inte att jag är rädd om dig?!, skrek Texas.
Han tittade henne allvarligt i ögonen.
" Jag skulle inte kunna leva om nåt hände med dig.. jag älskar dig!, mumlade han
24 jan, 2014 10:30
|
Du får inte svara på den här tråden.