PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan la sin andra arm om henne med och kysste henne lätt. "Godnatt" mumlade han och blundade. Snart snarkade han lågt.
10 jan, 2014 22:51 |
|
Vildvittra
Elev |
"God Natt." sa hon mjukt och slöt ögonen och snart somnade hon med. Stefans närvaro verkade hålla mardrömmarna på flykt, de var inte lika hemska som förr.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 22:53 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan sov gott och snarkande hela natten. Väl på morgonen vaknade han av att solen lös in och såg leende ner på INa.
10 jan, 2014 22:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina sov än ovanligt lugnt och hon tycktes ha en trevlig dröm då hon hade ett leende på läpparna. Hela hon verkade avslappnad och tillfreds i drömmen vilket hon sällan såg ut i vanliga fall.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 23:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Stefan kysste hennes panna innan han försiktigt tog sig upp för att inte väcka henne. Han klädde sig och fick sedan upp frukost av en tjänare som han satte sig och åt.
10 jan, 2014 23:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Ina vaknade snart vid lukten av mat och slog upp ögonen. "Mmm, god morgon." säger hon trött och sätter sig upp.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 23:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
10 jan, 2014 23:05 |
|
Vildvittra
Elev |
"Mmm, väldigt, din säng är otroligt bekväm." log hon tog sig upp och drog på sig klänningen och barfota kom hon fram och satte sig vid honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 23:06 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Jag vet" skrattade Stefan lätt. Han åt upp sin mat och ade sig sedan tillbaka och studerade henne. "Jag tänkte gå ner till byn idag, vill du följa med?".
10 jan, 2014 23:08 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag tänkte äta först om det inte misshagar herrn." sa hon och tog en macka han inte ätit ännu.
"Men byn låter trevlig." log hon mellan tuggorna. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 10 jan, 2014 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen