Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha, vad kul.
29 maj, 2011 18:33 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Emily: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: Så har skickat nu, så hoppas jag att hon tar med det Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart. Wow, Tyskland med klassen! :O Vi ska bara till Kolmården, men det kommer bli helt totally åsum ändå XD Jag är ju inte bossen, men, jag tror inte det är för sent! Ja, det var sjukt rolig! Fast vi var egentligen inte hela klassen, bara dom som läser tyska. Men det är typ hela klassen x) Vi var där i en vecka och bodde i stugor med tyska elever och åkte på utflykter m.m Jättekul! Åh, nice! Älskar Kolmården ♥ Ha det så kul där! Det låter jätteroligt! Tack Låter jättekul! Vår familj har åkt till kolmården några somrar, tycker där är jättemysigt. ^^ Delfinshowen är jättefin, vi tittade på den två gånger förra gången vi var där. Jag har varit där tre gånger innan, med klassen blir min fjärde gång! För Knizzlare blir det första... ♏︎ 29 maj, 2011 18:33 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, vad kul. Jaa Skrivet av Katla: Skrivet av Emily: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: Så har skickat nu, så hoppas jag att hon tar med det Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Emily: är det för sent att skicka in Slytherins? Jag var i Tyskland med klassen och glömt säga det, sorry. Men nu när det är sommarlov har jag mer tid? men ni bestämmer såklart. Wow, Tyskland med klassen! :O Vi ska bara till Kolmården, men det kommer bli helt totally åsum ändå XD Jag är ju inte bossen, men, jag tror inte det är för sent! Ja, det var sjukt rolig! Fast vi var egentligen inte hela klassen, bara dom som läser tyska. Men det är typ hela klassen x) Vi var där i en vecka och bodde i stugor med tyska elever och åkte på utflykter m.m Jättekul! Åh, nice! Älskar Kolmården ♥ Ha det så kul där! Det låter jätteroligt! Tack Låter jättekul! Vår familj har åkt till kolmården några somrar, tycker där är jättemysigt. ^^ Delfinshowen är jättefin, vi tittade på den två gånger förra gången vi var där. Jag har varit där tre gånger innan, med klassen blir min fjärde gång! För Knizzlare blir det första... Yep, det blir spännande ![]()
29 maj, 2011 18:36 |
|
Pixie
Elev |
29 maj, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Vilka är kvar.
29 maj, 2011 20:31 |
|
Alicedor
Elev |
30 maj, 2011 04:53 |
|
Borttagen
|
Okej, väntar... väntar... zzz....
30 maj, 2011 14:15 |
|
Alicedor
Elev |
30 maj, 2011 14:17 |
|
Pixie
Elev |
30 maj, 2011 19:58 |
|
Katla
Elev |
Har skickat in nu!
♏︎ 30 maj, 2011 20:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen