PRS(fashion7)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(fashion7)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Top tog emot Elenora.
- Försiktigt! Log han över hennes axel. 25 nov, 2013 11:26 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenora log svagt. "Jag är bara så yr och trött...". Top hade tagit ganska mycket blod...Hon ställde sig upprätt och började gå. Hon hade blivit blek också.
25 nov, 2013 11:35 |
|
Borttagen
|
- Du måste äta och dricka....jag vet något som hjälper...
TOP gick ner i köket och hällde upp ett glas rött vin. Han skar sig lite och lät sitt blod droppa i drycken. Sedan plåstrade han om sitt finger och gav glaset till Elenora. 25 nov, 2013 11:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
lenor tog emot glaset och luktade lätt på innehållet. "Vin? Försöker du få mig full Top?" skrattade hon lätt. Hon hade inte sett vad han gjort med sitt blod. Men hon tog en klunk av det. "Jag fick dricka vin på slottet...På middagarna på på de stora festerna...". Elenora suckade lite längtansfullt efter det sista, hon hade älskat festerna, danserna, det enda som ahde saknats då var Top.
Elenora drack lite mer av vinet och kände sig snart bättre, yrheten ersattes av lummighet tack vare vinet.
25 nov, 2013 12:14 |
|
Borttagen
|
TOP log tyst.
- Drick upp allt! Sa han och satte sig vid bordet. 25 nov, 2013 12:18 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenor lydde och drack upp hela glaset. Hon var inte alls yr längre, men mer lummig. Hon satte sig mitt emot honom och log lite. "Hur har du haft det?". Hon hoppades han hade haft det bra, han såg bra ut än i alla fall.
25 nov, 2013 12:31 |
|
Borttagen
|
- Jag har haft det fördjävligt utan dig.
25 nov, 2013 12:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Elenor såg med sorgsen blick på honom. "Jag är ledsen för det..." mumlade hon. Nu kände hon sig dålig för att hon faktiskt haft det ganska bra, varit rätt så glad ofta på slottet. "Men...jag är här nu!" sa hon och log sedan svagt. "Och jag lämnar dig aldrig igen! Inte frivilligt!".
25 nov, 2013 12:33 |
|
Borttagen
|
TOP log lite.
- Hm! Hur mår din bror då? 25 nov, 2013 12:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Min bror? Han mår bra...Han var ledsen att jag skulle åka, men det var trevligt att vara med honom" sa Elenor. Hon såg sedan ner på sin tallrik och åt lite. "Allt har egentligen varit rätt så trevligt på slottet..." mumlade hon. "Att träffa hovet...kungen...Se mig om i kungariket...". Hon sa inget mer sedan fören hon ätit upp sin mat.
"Men det bästa på slottet...Det var nog danserna, jag älskar att dansa" suckade hon glatt.
25 nov, 2013 13:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen