Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Hej" log jag till Cassandra.
Sedan vände jag mig mot pappa igen.
"Va? Nästa vecka?!" sa jag.
6 nov, 2013 17:36
|
|
Borttagen
|
- Ja, men vi bara provar i en månad. Om det går bra stannar vi kvar. Sade Nialls pappa och lade armen om mammas axlar. Jag tittade bort då han gjorde det. Det kändes fortfarande ovant.
6 nov, 2013 17:46
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
Kul, tänkte jag, då kommer jag bli ännu mindre omtyckt i skolan.
6 nov, 2013 17:57
|
|
Borttagen
|
Jag klampade upp på mitt rum och slängde mig på sängen. Jag tittade upp i taket och suckade.
6 nov, 2013 18:00
|
|
Borttagen
|
"Jag går hem" sa jag argt till pappa och gick ut till bilen.
6 nov, 2013 18:01
|
|
Borttagen
|
Jag steg upp och satte mig vid fönstret och såg på Niall då han gick mot bilen. Jag lutade huvudet mot fönsterrutan och suckade.
6 nov, 2013 18:07
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte upp bildörren och satte igång motorn.
6 nov, 2013 18:45
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och gick ut. Jag började gå längs med gångbanan och satte mig på en bänk.
6 nov, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag körde iväg och parkerade vid mitt hus. Jag gick in och slängde mig i soffan.
6 nov, 2013 18:49
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och sparkade i snön. Lina kom gående mot mig.
6 nov, 2013 18:52
|
Du får inte svara på den här tråden.