Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
"Nej. " jag log igen.
"Var föddes du?"
27 sep, 2013 14:37
|
|
Borttagen
|
"Italien"
Svarade jag kort och tankarna vandrade dit. Jag saknade det.
27 sep, 2013 14:38
|
|
Borttagen
|
"Okej. Jag kommer från Amerika.
I en liten mysig familj med en enäggstvilling, My. Mina två föräldrar var med oss hela dagarna..."
27 sep, 2013 14:42
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte lyssna uppmärksamt.
27 sep, 2013 14:43
|
|
Borttagen
|
"Fast sedan försvann pappa, och mamma, som precis fått min lillasyster Linn, insjunkande snabbt... Hon... Dog... Och jag och My fick ta hand om allt själva...
Sedan vet jag inte vad som hände...det är som ett tomt svart hål som man inte kan hitta djupet i.
Men jag tror att båda min systrar är döda nu..." Jag avbröt mig.
Det gjorde fortfarande ont av att prata om det.
27 sep, 2013 14:46
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner på mina händer som låg på bordet. Jag visste precis hur det kändes att förlora sin familj.
27 sep, 2013 14:49
|
|
Borttagen
|
"En man vid namn James gjorde mig till vampyr."
27 sep, 2013 14:54
|
|
Borttagen
|
"Mm..."
Mumlade jag och såg upp på henne igen.
27 sep, 2013 14:55
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner på mina fingrar.
27 sep, 2013 14:58
|
|
Borttagen
|
Jag drog ett djupt andetag och började berätta om min familj.
Min mördade bror, min syster jag inte visste var eller om hon fanns samma med mamma och min pappa som troligtvis också var död.
27 sep, 2013 15:00
|
Du får inte svara på den här tråden.