(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Nu ska vi dansa,ropade Dumbledore.
"Får jag lov,sa jag till Syrena.Jag log Charmigt. "Självklart sa hon och log Jag fattade tag om hennes midja och förde henne in i en valsidyll 3 sep, 2013 21:48 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
Syrenas rörelser var fjäderlätta,vi gled omkring lätt på dansgolvet. Hennes ögon glittrade.
Plötsligt slutade vi dansa. "Vill du ha bål,frågade jag "Gärna,sa hon och kysste mig på kinden. Jag tog med henne bort till snackbordet och hällde upp lite bål i ett glas. "Varsågod,sa jag och räckte henne glaset 3 sep, 2013 22:01 |
|
evee
Elev |
Vi dansar länge en ca en halvtimma, " jag måste gå" Säger jag till Kasper och ler jag går fram till dumbledor och han nickar . "Tack!" Jag ler jag går ut ur stora salen i en liten sidogång vid lärarna.
![]() ![]()
3 sep, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
"Nu ska vi utse balens kung och Drottning!,ropar Dumbledore plötsligt.
Jag vände mig om. "Balens kung är samma som det alltid har varit...Jack Wilson!! Jag var van.Jag hade varit balkung i över 5 år nu. Jag klev upp på scenen och fick en kungakrona gjord av plast på huvudet. "Och nu ska vi ta reda på vem som blir Jacks lyckliga Drottning!,¨sa Dumbledore. Jag tittade ut över alla elever. Tjejerna var som tokiga och skrek och skuttade runt. " Abby Laice!, ropade han 3 sep, 2013 22:11 |
|
evee
Elev |
Jag hoppade till innanför den lilla dörren jag stod bakom. Jag gick fram halv förskräckt till Dumbledore, jag skulle ju spela gitarr för wrockbandet inte bli balens drottning men det var ändå en trevlig överraskning.
![]() ![]()
3 sep, 2013 22:16 |
|
Borttagen
|
Jag fick syn på Abby. Hon var vacker. Hn hade en turkosaktig klänning på sig.
Dumbledore satte på henne en krona i plast. Jag log charmigt mot henne 3 sep, 2013 22:18 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
"Jasså,du är min lyckliga drottning ikväll,sa jag och log
3 sep, 2013 22:22 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 22:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen