Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) Mellan JustMe! & fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Mellan JustMe! & fashion7

1 2 3 ... 29 30 31 ... 67 68 69
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Haha lol, me to...
------------------------------
Jag slappnade av i Kevins famn och kysste tillbaka. Sedan la jag mig ner under täcket, kramade om Kevins hand, och somnade fridfullt lutade mot Kevins axel.

2 sep, 2013 19:53

Borttagen

Avatar


Jag låg i sängen och tänkte.
Hon var så underbar, men vi var ju styvsyskon. Jag såg på klockan som redan var 00.
Jag suckade och blundade. Om en stund somnade jag.

2 sep, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


Jag sov underbart bra. När jag vaknade satte jag mig upp och sträckte på mig.
Jag såg på Kevin och log, han var så underbar. Men han var ju min bror...

2 sep, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


Jag som djupt.
Mina tankar svävade någonstans långtborta.

2 sep, 2013 20:07

Borttagen

Avatar


Kevin såg så fridfull ut. Jag reste mig upp och gick till badrummet, öppnade dörren och gick in. Där klädde jag av mig och la mig att bada.

2 sep, 2013 20:10

Borttagen

Avatar


Jag vaknade och såg mig omkring. Jag kom inte riktigt ihåg vad som hade hänt.
Jag gäspade och sträckte på mig. Det var klart ute.
Jag drog på mig mina jeans och en t- shirt. Nu kom jag ihåg vad som hände. Jag blev varm i hela kroppen då jag tänkte på det som hade hänt.
Men var var Lei nu ? Jag såg mig omkring och hörde vattnet som rann på toaletten.

2 sep, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


Jag klev snartvur badet och torkade mig. Med frotéhandduken virad runt mig gick jag ut till rummet. När jag såg att Kevin var vaken rodnade jag.
- Förlåt, jag...jag trodde du sov...mumlade jag och tog ut några kläder.

2 sep, 2013 21:10

Borttagen

Avatar


Jag såg på Lei och log.
- Jag sov väl först. Sade jag och drig fram en bok.
Mitt hår kom helatiden i vägen. Jag strök bort det nu för säkert 5:te gången i rad.
Jag suckade och såg ut genom fönstret. En fågel hade satt sig på fönsterbrädet.

2 sep, 2013 21:15

Borttagen

Avatar


Jag gick till badrummet och bytte om. När jag var klar var jag mig själv igen, självsäker, glad och busig.
- Nu gör vi nåt kul! beordrade jag och log mot fågeln som satt på fönsterbrädet. Jag kastade mig på rygg på dn obäddade sängen och la huvudet över händerna.

2 sep, 2013 21:22

Borttagen

Avatar


- Som vad ? Sade jag och satte mig på sängkanten.
Telefonen ringde på bordet; det var mamma.
- Ja ? Sade jag surt.
- Var är ni ? Frågade mamma oroligt.
Jag lade på och suckade. Telefonen ringde några gånger till men jag ignorerade det.

2 sep, 2013 21:26

1 2 3 ... 29 30 31 ... 67 68 69

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Mellan JustMe! & fashion7

Du får inte svara på den här tråden.