(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Rätt åt han! muttrade jg och svängde in på huvudgatan.
1 sep, 2013 12:36 |
|
Queen Boo
Elev |
''Mm'' mumlade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 12:37 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och slirade med bilen. Inne på skolparkeringen körde jag nästan på James och Erik som stod och pratade. De kastade sig åt sidan i sista sekund, jag brydde mig inte. Surt hoppade jag ur bilen.
1 sep, 2013 12:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick ur bilen. Jag försökte sluta gråta
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 13:00 |
|
Borttagen
|
Erik och James gick mot oss med oroliga miner. Jag såg nästan inget pga min ilska. Jag tog Selena i handen och sa:
- Nu ska vi lösa det här med riktigt sorgliga filmer, mängder av glass, kuddkrig och skitsnack om den jävla skiten! 1 sep, 2013 13:05 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickade. "Mm" sa jag, jag fick inte fram något mer.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 13:07 |
|
Borttagen
|
- Sen får du ta och sätta på James riktigt ordenligt framför den jäveln! skrattade jag.
- Kom Selena! log jag och började springa iväg från James, som var röd som en tomat, och Erik, som höll på att skratta ihjäl sig. 1 sep, 2013 13:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kunde inte låta bli att le. Jag sprang efter henne.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 13:12 |
|
Borttagen
|
När vi kom till sällskapsrummet satte jag på musik riktigt högt och tog ut all glass som fanns. Jag sjöng med musiken, och sa sedan till Selena:
- Kom och hjälp mig, nu ska vi fixa en riktig kopp med glass! 1 sep, 2013 13:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag reste mig från soffan. Min mobil vibrerade. Jag hade fått ett sms
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 13:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen