Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LotR (Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

1 2 3 ... 29 30 31 ... 85 86 87
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Keya såg sig om, en brasa sprakade i en stor eldstad och en stor säng stod mitt i rummet. Keya bleknade så hon nästan var vit i ansiktet, hon tänkte inte sova där. I sängen fick Banner sova själv, hon tänkte sova framför brasan.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 sep, 2013 00:50

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Vi är inget par", skyndade sig Banner med att säga när han stirrade en aning förfärat på sängen. Han slängde en obekväm blick på Keya.

Hola, Mishamigos!

8 sep, 2013 00:54

Vildvittra
Elev

Avatar


"Oj då, men det är de ända sängen jag har." sa dvärgen olyckligt.
"Gör inget, jag sover på fällen framför brasan." skyndade sik Keya att säga, hon ville inte på villkorsvis sova där.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 sep, 2013 01:01

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Dvärgen lämnade rummet och Banner stod där i tystnad.
"Om du tar sängen tar jag fåtöljen där borta.", erbjöd han sig när tunghäftan slapp och nickade bort mot eldstaden.

Hola, Mishamigos!

8 sep, 2013 01:05

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya skakade på huvudet, "Nej, gör inte så. Du kan sova i säng det kan inte jag, jag tar bara en filt." sa Keya och mötte inte hans blick.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 sep, 2013 01:07

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Nej", fortsatte han envist och ett leende lekte i mungipan. "Det går bra och du måste vila armen."
Han tittade senare allvarligt på hennes profil.

Hola, Mishamigos!

8 sep, 2013 01:10

Vildvittra
Elev

Avatar


"Nej, jag vill inte." sa Keya men hon gäspade trött och smärtan dunkade i armen. Hon skulle ändå inte kunna sova, men dvärgen gav henne en kopp med något varmt.
"Du kommer sova och det är smärtstillande." sa han och försvann sedan till sitt.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 sep, 2013 01:15

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han nickade åt vad dvärgen hade sagt.
"Om du kan sova är det lika bra att du sover i sängen. Och jag tar fåtöljen.", tillade han snabbt.

Hola, Mishamigos!

8 sep, 2013 01:18

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya suckade och gav motvilligt med sig och gick sakta nästan skrämt fram till sängen och ställde drycken vid sängbordet.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 sep, 2013 01:25

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Banner slängde en filt över axeln och gick bort mot fåtöljen. När han sedan sjönk ner i den lutade han huvudet bakåt och började iaktta taket av någon anledning.

Hola, Mishamigos!

8 sep, 2013 01:30

1 2 3 ... 29 30 31 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

Du får inte svara på den här tråden.