{PRS} ErisedStone & TildeW 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Hu" snyftade jag.
8 aug, 2013 13:04 |
|
TildeW
Elev |
8 aug, 2013 13:10 |
|
Borttagen
|
"Ja, hu" sa jag.
Hu var mitt favoritord på Malondikanska. Det kunde betyda både vacker och hemsk. En exakt beskrivning på mig. 8 aug, 2013 13:12 |
|
TildeW
Elev |
8 aug, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig från marken.
Jag struntade i om mina kläder var leriga och sönder. 8 aug, 2013 13:20 |
|
TildeW
Elev |
8 aug, 2013 13:23 |
|
Borttagen
|
Jag började slita i mitt hår som satt som fastlimmat.
Mobilen ringde. "Cherry" svarade jag. "Hej gumman" Det var mamma. "Vi har bestämt att du får komma hem nu om du vill" Jag suckade och slängde mobilen i marken. Det fanns säkert fler vampyrer i den här stan, jag behövde prata ut med någon. 8 aug, 2013 13:26 |
|
TildeW
Elev |
8 aug, 2013 13:30 |
|
Borttagen
|
En bild dök upp i mitt huvud av mig som gick omkring med en skylt där det stod vampyr till salu.
Jag ruskade på huvudet. Jag tittade på Embrys hus. Skulle jag fråga honom om han kände några vampyrer? Nej, det vågade jag inte riktigt. 8 aug, 2013 13:33 |
|
TildeW
Elev |
8 aug, 2013 13:40 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen