Privat för Rachel Moon och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat för Rachel Moon och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rachel Moon
Elev |
24 okt, 2013 21:39 |
|
amanda1104
Elev |
[Ska vi fortsätta där vi var?]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2013 09:37 |
|
Rachel Moon
Elev |
8 nov, 2013 19:40 |
|
amanda1104
Elev |
[Annars kan vi ju sluta med rollet]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2013 19:48 |
|
Rachel Moon
Elev |
11 nov, 2013 14:44 |
|
amanda1104
Elev |
[Jag låter dig bestämma. Men vi skulle annars kunna börja på ett nytt roll...]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 nov, 2013 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen