Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Nej, faktist inte, För jag vet inte själv.''
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 11:38 |
|
ginny 23
Elev |
16 feb, 2013 11:45 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ja... kanske
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 11:53 |
|
ginny 23
Elev |
16 feb, 2013 11:55 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ja
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 12:02 |
|
ginny 23
Elev |
16 feb, 2013 12:05 |
|
Queen Boo
Elev |
-Jaa... fast vi måste nog gå nu...
jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 12:06 |
|
ginny 23
Elev |
16 feb, 2013 12:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hörde Dumbledores röst utanför korridåren.
-Nu! ropade jag jag är jättecoolig älska mig plz 16 feb, 2013 12:08 |
|
ginny 23
Elev |
16 feb, 2013 12:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen