Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
"Det duger" säger mannen och nickar mot kvinnan.
21 dec, 2012 19:45 |
|
amanda1104
Elev |
Aily lägger sig ner.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 dec, 2012 19:48 |
|
Shaunee
Elev |
De båda går efter mannen som gått iväg med Linnea.
21 dec, 2012 19:51 |
|
amanda1104
Elev |
Isac sätter sig på sängkanten..
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 dec, 2012 19:53 |
|
Shaunee
Elev |
Mannen och kvinnan går snabbt in i huset. Den andra mannen sitter på vakt utanför ett av rummen.
21 dec, 2012 19:55 |
|
amanda1104
Elev |
"Väck mig om någon kommer" mumlar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 dec, 2012 19:57 |
|
Shaunee
Elev |
Mannen går in i rummet men de andra stannar kvar utanför. Han skyndar sig snabbt fram till sängen i mitten av rummet.
21 dec, 2012 20:00 |
|
amanda1104
Elev |
Snart sover hon.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 dec, 2012 20:02 |
|
Shaunee
Elev |
Flickan sover djupt och mannen betraktar henne en stund. Sedan lutar han sig närmare och viskar några ord på Det Gamla Språket.
21 dec, 2012 20:04 |
|
amanda1104
Elev |
Isac ser på henne.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 21 dec, 2012 20:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen