Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

1 2 3 ... 29 30 31 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


"Det duger" säger mannen och nickar mot kvinnan.

21 dec, 2012 19:45

amanda1104
Elev

Avatar


Aily lägger sig ner.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 dec, 2012 19:48

Shaunee
Elev

Avatar


De båda går efter mannen som gått iväg med Linnea.

21 dec, 2012 19:51

amanda1104
Elev

Avatar


Isac sätter sig på sängkanten..

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 dec, 2012 19:53

Shaunee
Elev

Avatar


Mannen och kvinnan går snabbt in i huset. Den andra mannen sitter på vakt utanför ett av rummen.

21 dec, 2012 19:55

amanda1104
Elev

Avatar


"Väck mig om någon kommer" mumlar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 dec, 2012 19:57

Shaunee
Elev

Avatar


Mannen går in i rummet men de andra stannar kvar utanför. Han skyndar sig snabbt fram till sängen i mitten av rummet.

21 dec, 2012 20:00

amanda1104
Elev

Avatar


Snart sover hon.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 dec, 2012 20:02

Shaunee
Elev

Avatar


Flickan sover djupt och mannen betraktar henne en stund. Sedan lutar han sig närmare och viskar några ord på Det Gamla Språket.

21 dec, 2012 20:04

amanda1104
Elev

Avatar


Isac ser på henne.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

21 dec, 2012 20:05

1 2 3 ... 29 30 31 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Du får inte svara på den här tråden.